دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 09:20

پیشکسوت استقلال: خدا کند صادقی دنبال فالوور نباشد، حرف‌های او از بی سوادی اجتماعی است/منتقد نکونام نه، منتقد برخی رفتار‌ها بودم

پیشکسوت استقلال: خدا کند صادقی دنبال فالوور نباشد، حرف‌های او از بی سوادی اجتماعی است منتقد نکونام نه، منتقد برخی رفتار‌ها بودم
رضا رجبی پیشکسوت تیم استقلال گفت: خدا کند که من اشتباه کنم و امیرحسین صادقی به دنبال جذب فالوور نباشد ولی احساس می کنم این نوع حرف ها از بی سوادی اجتماعی است.
کد خبر : 911643

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و به دنبال آن رفتن مدیرعامل در زمان خوبی افتاد، چون اتفاق نظر نبود و اختلاف بین مدیریت و کادرفنی بود که حالا دیگر آن شرایط نیست. البته اصل قضیه را که در خانواده نباید اختلاف باشد قبول دارم. آرامش در تیم استقلال ایجاد شده و تیم می‌تواند برای حفظ صدر جدول با شرایط بهتری پیش برود. سه بازی آخر قهرمان را مشخص می‌کند و استقلال باید روحیه بالایی داشته باشد و با حوصله بیشتری بازی کند، چون دروازه رقبا تنگ‌تر می‌شود، اما اگر دقت در زدن ضربات آخر بالا برود و تمرکز از دست نرود قهرمانی به دست خواهد آمد.

استقلال نیاز به آرامش دارد

وی در مورد اینکه صحبت‌های امیرحسین صادقی با واکنش پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شد، تصریح کرد: اول از همه یادی کنم از زنده‌یاد مهرداد میناوند که بسیار انسان خوبی بود. او هم وارد فضایی مشابه صادقی شده بود و به اوگفتم این کری خواندن نیست، بی احترامی و تخریب رقیبی است که نبودش به ضرر تیمت می‌شود. اتفاقاً مرحوم میناوند قبول کرد و دیگر از چنین ادبیاتی استفاده نکرد. استقلال نیاز به آرامش دارد و وقتی صادقی چنین کلماتی را به کار می‌گیرد، خدا کند که من اشتباه کنم و او به دنبال جذب فالوور نباشد. مرحوم پورحیدری و دیگر مرحومان مانند حجازی و پیشکسوتانی مثل قلعه‌نویی، مرفاوی و ... که هستند اصلاً چنین جملاتی گفته نمی‌شد. دو روز پیش پیشکسوتان دو تیم بازی کردند و استقلال ۳ بر صفر برد. بعد از بازی همدیگر را در آغوش گرفتیم و به هم خسته نباشید گفتیم. حمید درخشان، مرتضی فنونی زاده و .. بودند.  

حرف‌های صادقی از بی سوادی اجتماعی است

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: گفتن جملاتی مثل اینکه جواد نکونام در لالیگا بازی کرده و خیلی‌ها پاسپورت اسپانیا را هم نگرفتند او چهار تا پاسپورت تمام کرده است، اصلا قشنگ نیست. این حرف‌ها بد است، فرهنگ باشگاه بزرگ استقلال را پایین می‌آورد. پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند جواد نکونام ۱۴ سال در پاس بوده و یک فصل هم برای استقلال بازی نکرده، صادقی عزیز با این حرف‌هایت به علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و مهدی طارمی توهین می‌کنی، متوجه باش چه حرف‌هایی می‌زنی که حرمت استقلال و پرسپولیس حفظ شود. چنین حرف‌هایی از بی سوادی اجتماعی است و به کل باشگاه پرسپولیس بی احترامی می‌شود. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کرده و می‌کنند. بازیکنانی داشتند که قبل از نکونام لژیونر بودند. مهدی هاشمی نسب هم نباید به دنبال حاشیه باشد، بهروز رهبری فرد در موردش گفته او عاشق پرسپولیس است و روی نیمکت استقلال نشسته، این حرف‌ها باعث شده فوتبال ما به فلاکت افتاده و خبری از مسائل فنی نیست. با چنین حرف‌هایی آرامش تیم رقیب به هم نمی‌ریزد.

منتقد رفتار‌هایی بودم که به شأن باشگاه استقلال ضربه می‌زند

وی در مورد اینکه او از جواد نکونام انتقاد کرده  بود اما دو هفته پیش در تمرینات استقلال حاضر شد و با او صحبت کرد عنوان کرد: من منتقد نکونام نبودم و منتقد رفتار‌هایی بودم که به شأن باشگاه استقلال ضربه می‌زند. می‌گفتم سرمربی تیم باید کار فنی کند و با مدیریت وارد چالش نشود. اگر تا پیش از این هم سر تمرین نمی‌رفتم برای حفظ آرامش تیم نمی‌رفتم. استقلال تیم من است و جوانی‌ام را در این تیم گذاشتم  آن هم در روز‌هایی که نکونام برای پاس بازی می‌کرد. ضمن اینکه من ختم پدر حمید بابازاده رفته بودم و نکونام که زمانی با بهتاش فریبا به مشکل خورده بود هم آمد. عنادی با او ندارم وهم را در آغوش گرفتیم و روی هم را بوسیدیم. از من خواست تا سر تمرین برویم. دو ماه قبل از این هم معاون فرهنگی باشگاه(علوی) از من خواست سر تمرین بروم که نرفته بودم تا در ختم پدر بابازاده شرایط فراهم شد. فوتبال برای افزایش دوستی‌هاست و این دنیا ارزش ندارد تا بخواهیم همدیگر را تخریب کنیم. من از امیر قلعه‌نویی هم انتقاد کردم ولی رفاقت ما پابرجاست.

لوگوی استقلال به من هویت داد

رجبی یادآور شد:  در شبکه‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان طرفدار استقلال را بد تربیت می‌کنند. همه چیز که قهرمانی نیست، نباید ارزش‌ها را فدا کنیم. من ستاره بانک ملی و کاپیتان تیم ملی جوانان بودم، اما لوگوی استقلال به من هویت داد. ورزش جامعه‌ای موفق است که یک دست هوادار در دست پیشکسوت و دست دیگرش در دست بازیکن جوان باشد.  ۲۸ ساله بودم که از فوتبال با پیراهن استقلال خداحافظی کردم در حالی که باشگاه‌های زیادی مرا می‌خواستند، منتی هم بر سر استقلال ندارم. سر تمرین هم به نکونام گفتم تیمت به آرامش نیاز دارد و خودت هم به این نتیجه رسیدی، به قلعه‌نویی هم گفته بودم حرف‌هایی که می‌زنم مثل آمپول است، درد دارد ولی حال تیمت را خوب می‌کند. با صداقت حرفم را می‌زنم چون سربلندی تیمم را می‌خواهم. نه اینکه تا حرف از صداقت می‌شود، صدا قطع شود. رضا نعلچگر عمرش را برای استقلال گذاشته و دیگر پیشکسوتان هم به همین شکل رفتار کرده‌اند. 

بماند///رجبی: خدا کند صادقی دنبال جذب فالوور نباشد/ عنادی با نکونام ندارم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته