دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 13:22

عضو تیم ملی وزنه‌برداری: حقوق‌های کمیته ملی المپیک را پس دادیم/ با این رفتار مستقیم گفتند که مدالی نمی‌گیریم+فیلم

عضو تیم ملی وزنه‌برداری: حقوق‌های کمیته ملی المپیک را پس دادیم  با این رفتار مستقیم گفتند که مدالی نمی‌گیریم+فیلم
عضو تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از کمیته ملی المپیک گفت: با این حقوق‌هایی که رد کردند معلوم بود چه مسائلی در ذهن دارند و ما حقوق‌ها را پس دادیم.
کد خبر : 911560

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی جوادی در نشست خبری امروز فدراسیون وزنه‌برداری درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: در مورد رکورد نمی‌توان واقعا صحبت کرد اما تمام سعی و تلاش ما این است که تا المپیک به اوج برسیم و بهترین وزنه ها را بزنیم.

وی درباره اینکه نا امیدی ها به کسب مدال های وزنه برداری را شنیده است یا خیر گفت: همیشه پیش بینی همین بوده و در مسابقات گذشته هم همین بود اما  مسابقات قابل پیش بینی نیست و ممکن است خیلی اتفاقات بیفتد. این خبرها از سمت کمیته ملی المپیک رسید و حقوق جالبی هم به ما ندادند. ما هم حقوق ها را پس دادیم  چون با این رفتارشان نشان دادند روی ما حساب باز نکرده‌اند. با این حقوق‌هایی که رد کردند معلوم بود چه مسائلی در ذهن دارند و ما حقوق ها را پس دادیم. در واقع با این کار مستقیم به ما گفتند که مدال نمی گیریم.

وی درباره رقم حقوقش گفت:  کف حقوق ۱۵ میلیون تومان بود. این مشخص می‌کند چه تفکری نسبت به ما دارند. داوودی در جام جهانی مدال نقره گرفت و من هم قهرمان جهان شدم و وقتی این مدال ها کسب شد اما این مدلی رفتار می‌شود زیاد جالب نبود.

فیلم کامل اظهارات جوادی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته