دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 12:06

اینچه درگاهی: تاریخ‌سازی ترامپولین نقطه عطفی در ورزش کشور بود

اینچه درگاهی: تاریخ‌سازی ترامپولین نقطه عطفی در ورزش کشور بود
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: تاریخ‌سازی ترامپولین در رقابت‌های قهرمانی آسیا نقطه عطفی در ورزش کشور بود.
کد خبر : 911530

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا اینچه درگاهی در خصوص موفقیت ملی‌پوشان ترامپولین در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب ۲ مدال تاریخی همراه بود، اظهار کرد: در وهله اول این موفقیت را به خانواده ژیمناستیک کشور تبریک می‌گویم. مدال‌هایی کسب شد که تاکنون در تاریخ ترامپولین ایران سابقه نداشته است و این تاریخ‌سازی نقطه عطفی در ورزش کشور بود و نشان داد می‌توانیم روی این رشته در بحث مدال‌آوری حساب باز کنیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای کسب مدال در ترامپولین در سال ۹۶ انجام شد و خوشبختانه به ثمر نشست. باید از مسئولان شاخه ترامپولین و به خصوص ماهان باژرنگ، کادرفنی تیم‌های ملی و همینطور همه زحمت‌کشان این رشته در استان‌ها تشکر کنم؛ چرا که تلاش آنها باعث شد امروز در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: از این پس هم ترامپولین مورد توجه فدراسیون خواهد بود و تلاش می‌کنیم شرایط خوبی را برای رشد این رشته فراهم کنیم. ضمن اینکه باید باور کنیم با تلاش مستمر در همه شاخه‌ها می‌توانیم مدال‌آور باشیم.

اینچه درگاهی خاطرنشان کرد: سال ۹۶ کسی باور نداشت بتوانیم به سهمیه المپیک برسیم یا در قاره کهن مدال آور باشیم، اما ژیمناستیک ایران ثابت کرد اگر برنامه‌ریزی وجود داشته باشد می‌تواند به افتخارات زیادی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته