دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 09:52

قهرمانی تیم بدمینتون خراسان شمالی در مسابقات دانشگاه آزاد

قهرمانی تیم بدمینتون خراسان شمالی در مسابقات دانشگاه آزاد
تیم کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور مقام قهرمانی را از آن خود کردند.
کد خبر : 911474

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی بدمینتون استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم در دو گروه A و B  به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان شیراز برگزار شد.

دور مقدماتی این مسابقات به‌صورت دوره‌ای برگزار شد که در گروه A تیم خراسان شمالی (منطقه ۸) با دو برد قاطع مقابل تیم‌های هرمزگان و مازندران به‌عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کرد و تیم مازندران نیز دوم شد.

در گروه B تیم‌های تهران (منطقه ۷)، یزد (منطقه ۴)، فارس (منطقه ۳) و اراک (منطقه ۵) به‌صورت دوره‌ای مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم‌های تهران و یزد به‌عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی راه یافتند در مسابقات نیمه‌نهایی تیم خراسان شمالی با برد قاطع سه بر صفر در مقابل تیم دوم گروه B، یزد (منطقه ۶) به فینال مسابقات راه یافت و در بازی دیگر نیمه‌نهایی تیم تهران با برد مقابل مازندران به فینال راه یافت.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد که به نمایندگی از منطقه ۸ (استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی در مسابقات کشوری شرکت کرده بود، با برد قاطع سه بر صفر مقابل تیم تهران (منطقه ۷) برای سومین سال پیاپی به مقام قهرمانی رسید و تیم تهران (منطقه ۷) نایب‌قهرمان و تیم‌های یزد (منطقه ۴) و مازندران (منطقه ۳) مقام سوم مشترکی را از آن خود کردند.

قهرمانی تیم بدمینتون خراسان شمالی در مسابقات دانشگاه آزاد

در بخش مسابقات انفرادی نیز که با حضور ۳۰ نفر و به‌صورت تک حذفی برگزار شد، طیبه سلیمانی، رؤیا افراسیابی از تیم خراسان شمالی (منطقه ۸) مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند و فاطمه فرخی از خراسان شمالی (منطقه ۸) و فاطمه علی‌آبادی از تیم مازندران (منطقه ۳) نیز به‌صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اعضای تیم بدمینتون منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی را رؤیا افراسیابی، فاطمه فرخی، طیبه سلیمانی، بیتا محمدعلمی و زهرا اکبری با مربی‌گری مریم جوانمرد تشکیل دادند.

به گزارش آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان خراسان شمالی در قالب تیم منطقه ۸ دانشگاه آزاد اسلامی، سومین سال متوالی است که قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته