دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 15:28

دانشجویان علم‌‌شان را جهت‌دهی کنند

دانشجویان علم‌‌شان را جهت‌دهی کنند
رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان عنوان کرد: دانشجویان باید علم خود را جهت‌دهی و موارد تحقیقاتی را طوری برنامه‌ریزی کنند که پس از فارغ‌التحصیلی برای علم‌افزایی و اشتغال آنان مؤثر باشد.
کد خبر : 911390

فرشید بخشی‌نژاد رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان در حاشیه برگزاری «رویداد صدرا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به چالش‌هایی که برای فارغ‌التحصیلان وجود دارد، اظهار کرد: موضوع اشتغال یکی از موانعی است که فارغ‌التحصیلان با آن مواجه هستند و باید با ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت این موانع را برطرف کنیم که دانشجویان همزمان با تحصیل با محیط کار واقعی آشنا شوند و بدانند بعد از فراغت از تحصیل چه باید بکنند.

وی اضافه کرد: مهم اینکه فارغ‌التحصیلان باید بازار کار را بشناسند و تلاش کنند زمان تحصیل متناسب با نیاز‌های بازار کار و اجتماع، دانش خود را جهت‌دهی و موارد تحقیقاتی را طوری برنامه‌ریزی کنند که پس از فارغ‌التحصیلی برای علم‌افزایی و اشتغال آنان مؤثر باشد.

رئیس نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان افزود: رویداد صدرا یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند در این زمینه کمک حال باشد و این دید را به دانشجویان بدهد و اینکه در محیط دانشگاه برگزار می‌شود به این منظور است که دانشجویان با صنایع مختلف ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته