دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 13:22
در مراسم تجلیل از قهرمانان؛

رئیس فدراسیون ناشنوایان: فدراسیون فوتبال از بین اسپانسر‌ها انتخاب می‌کند ما باید دنبال خَیر باشیم+ فیلم

رئیس فدراسیون ناشنوایان: فدراسیون فوتبال از بین اسپانسر‌ها انتخاب می‌کند ما باید دنبال خَیر باشیم+ فیلم
رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: ما برای گرفتن اسپانسر مثل فدراسیون فوتبال نیستیم که بتوانیم انتخاب کنیم بلکه ما باید دنبال خیر و اسپانسر باشیم.
کد خبر : 911333

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز مراسمی به بهانه دهه کرامت و تقدیر از قهرمانان فدراسیون ناشنوایان برگزار شد. در حاشیه این مراسم که همراه با  سرود و نمایش زورخانه ای بود برخی از قهرمانان این رشته و مسئولان آن صحبت کردند که در زیر می خوانید و فیلم های آن را مشاهده می کنید:

پازوکی رئیس هیئت ورزش ناشنوایان استان تهران، اظهار کرد: از حضور تمامی پیشکسوتان و قهرمانان ورزش‌های ناشنوایان تقدیر و تشکر می‌کنم، زیرا آن‌ها سرمایه پ‌های این فدراسیون هستند. ورزش ناشنوایان در رقابت‌‌های بین‌المللی خوش درخشیدند و از همه آن‌ها تشکر میکنم. ما ۲ تا ۳ ماه آینده میزبان رقابت‌های قهرمانی ناشنوایان آسیا خواهیم بود و در صدد هستیم تا بهترین میزبانی را داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش ناشنوایان در ادامه عنوان کرد: ما موفق شدیم در رقابت‌های المپیک برزیل افتخارات خوبی کسب کنیم و کسب این افتخار توسط ورزشکاران این فدراسیون برای ما افتخار بزرگیست و خوشحالم که اکنون این قهرمانان در جمع ما هستند و از آن‌ها بابت تمام افتخاراتی که آفریدند تشکر می‌کنم.

نکونعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان هم اظهار کرد: این همایش یکی از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین قاب ورزش‌های ناشنوایان است و از حضور گرم این عزیزان تقدیر و تشکر‌ می‌کنم. ما در این همایش لذت می‌بریم از حضور پیشکسوتان و این برای جوانان حاضر در ابن همایش رکن بزرگی است چراکه می‌توانند راه و همراه را پیدا کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌ ناشنوایان تصریح کرد: توسعه این ورزش و قهرمانی در رقابت‌های بین المللی از اصلی‌ترین وظایف ماست و این مورد را در دستورکار خودمان قرار دادیم. چندین راهکار جهت پیشبرد اهدافمان در نظر گرفته‌ایم و تمام تلاشمان بر این است که آن را به سرعت انجام دهیم. "آموزش" از اصلی‌ترین راهکار جهت ارتقاء سطح این رشته در ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته