دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 11:50

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه و اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان را تشریح کرد.
کد خبر : 911313

حامد معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تشریح جزئیات تفاهم‌نامه مشترک این واحد دانشگاهی و اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان اظهار کرد: در راستای این تفاهم‌نامه استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی گروه علوم دامی واحد گلپایگان برای توسعه قرارداد‌های همکاری مشترک در قالب طرح‌های پژوهشی برون‌دانشگاهی و نیز به‌کارگیری ظرفیت دانشجویان در قالب طرح پویش از اولویت‌های اصلی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مهارت‌افزایی برای فعالان صنعت دام و طیور گلپایگان از دیگر اهداف تفاهم‌نامه مذکور است.

قاسم نادری مدیرعامل اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان هم با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مفاد آن، مجموعه‌های فعال در صنعت دام و طیور گلپایگان با بهره‌مندی از دانش، تخصص و توانمندی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه علوم دامی دانشگاه درراستای اصلاح فرآیند‌ها و بهینه کردن تولید در این عرصه مهم گام بردارند.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه با امضای معصومی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و نادری به نمایندگی از اتحادیه پرورش‌‌دهندگان مرغ و طیور گلپایگان در ۶ ماده و به مدت سه سال منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته