دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ضرورت برگزاری کنگره شهدا در راستای الگوسازی زندگی شهدا/ دانشگاه آزاد میزبان ۳۳۵ شهید گمنام است

ضرورت برگزاری کنگره شهدا در راستای الگوسازی زندگی شهدا  دانشگاه آزاد میزبان ۳۳۵ شهید گمنام است
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه میزبان ۳۳۵ شهید گمنام و خوشنام در ۱۴۱ یادمان زیبا در سراسر کشور هستیم، گفت: ضرورت برگزاری کنگره شهدا در راستای الگوسازی و برجسته کردن یاد و ثبت زندگی شهداست.
کد خبر : 911303

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد صالحی‌آرا، رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت برگزاری کنگره شهدا در راستای الگوسازی و برجسته کردن یاد و ثبت زندگی شهداست

وی ادامه داد: شهدا و خانواده معظم شهدا نشان دادند که رسیدن به قله‌های بلند و عبور از راه‌های سخت شدنی است و برای جامعه امید آفرین است.

433 شهید در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم

صالحی‌آرا با بیان اینکه کنگره‌ه‌ها باید دارای یک وجه اخلاص عمل باشد، اظهار کرد: بخش عمده از فعالیت‌ها بحث تهیه کلیپهای شهدا و یادوارهای متعددی است که در واحدهای مختلف استان برگزار شد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سومین کنگره شهدا یکی از یادواره‌های محلی است، ابراز کرد: دیدارهای بسیار خوبی با خانواده شهدا انجام شد. ۴۳۳ نفر شهید در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هستند که ۱۷۵ شهدا دفاع مقدس، ۱۷۹ نفر شهدا سلامت و امنیت، ۷۹ نفر از شهدای مدافع حرم هستند.

صالحی‌آراد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران میزبان ۳۳۵ شهید گمنام و خوشنام در ۱۴۱ یادمان زیبا در سراسر کشور است؛ تلاش می‌کنم در منزل خانواده شهدا حاضر شوم تا سبک زندگی و اخلاق آنان در یاد و خاطره‌ها فراموش نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته