دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چند نکته درباره استفاده از بن خرید کتاب خبرنگاران برای نمایشگاه کتاب

چند نکته درباره استفاده از بن خرید کتاب خبرنگاران برای نمایشگاه کتاب
خبر اعلامی از سوی وزیر ارشاد نشان از اعطای یک میلیون تومان یارانه برای خرید بود، اما خبر دقیق در واقع اینگونه نیست، این یک میلیون تومان شامل «۵۰۰ تومان سهم فرد، ۴۰۰ تومان سهم معاونت و ۱۰ درصد بعدی از محل تخفیف ناشران» تامین می‌شود.
کد خبر : 911173

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از اعلام تخصیص بن کتاب برای نمایشگاه کتاب به اهالی رسانه بسیاری از خبرنگاران سوالات متعددی در این باره داشتند.

بر اساس این گزارش، در واقع ابتدا اهالی رسانه باید بدانند این بن تنها به اعضای سامانه جامع رسانه‌های کشور بر اساس کدملی ارائه می شود.

خبر اعلامی از سوی وزیر ارشاد نشان از اعطای یک میلیون تومان یارانه برای خرید بود، اما خبر دقیق در واقع اینگونه نیست، طبق اعلام معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات‌ وزارت ارشاد، این یک میلیون تومان شامل «۵۰۰ تومان سهم فرد، ۴۰۰ تومان سهم معاونت و ۱۰ درصد بعدی از محل تخفیف ناشران» تامین می‌شود، در این میان سهم 10 درصدی تخفیف ناشران را هم لحاظ کنید، بنابراین ۹۰۰ هزار تومانِ سهم نهایی است که از این میزان ۵۰۰ هزار تومان را خبرنگاران پرداخت میکنند و ۴۰۵ هزار تومان را معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد، تا در نهایت در جمع کل و سبد خرید نهایی در سامانه فروش مجازی خودکار تخفیف اعمال می شود.

در واقع، اصحاب رسانه هر میزان خریدی که تا ۹۰۰ هزار تومان داشته باشند، ۴۵ درصد تخفیف (+۱۰ درصد تخفیف معمول سایت مجازی نمایشگاه) را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته