دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 09:38
اتفاقی که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد

حضور حجازی بدون کارت سرپرستی در جلسه هماهنگی استقلال و فولاد/ رفعتی: نمی‌توانم اخبار مربوطه را تایید یا تکذیب کنم!

حضور حجازی بدون کارت سرپرستی در جلسه هماهنگی استقلال و فولاد  رفعتی: نمی‌توانم اخبار مربوطه را تایید یا تکذیب کنم!
جلسه هماهنگی پیش از بازی استقلال و فولاد با حواشی روبرو بوده، اما نکته عجیب‌تر اینجا است که آتیلا حجازی در حالی که هنوز هیچ مدرکی دال بر سرپرستی اش در استقلال از سازمان لیگ دریافت نکرده در این جلسه حضور داشته است.
کد خبر : 911032

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبر‌ها آمده بود که شب گذشته در نشست هماهنگی دیدار استقلال و فولاد اختلافاتی به وجود آمده و حتی عنوان شد نمایندگان باشگاه استقلال صورتجلسه فوق را امضا نکرده اند، این طور که پیگیری ها نشان می دهد ظاهرا به دلیل اینکه باشگاه فولاد اعلام کرده می خواهد با پیراهن مشکی به میدان بروند باعث شده تا نمایندگان استقلال مخالفت کنند. البته پیگیری های خبرنگار آنا از باشگاه فولاد حکایت از این دارد که این تیم در دیدارهای اخیرش با پیراهن رنگ مشکی به میدان رفته است که دلیل آن درخواست اسپانسر این باشگاه بوده است. نماینده فدراسیون هم با این تصمیم باشگاه فولاد مشکلی نداشته اما استقلالی ها موافق این موضوع نبوده و حتی عنوان کرده اند که رنگ پیراهن گلر این تیم مشکی است.

حتی نمایندگان فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال تا ساعت 10 شب گذشته در هتل المپیک محل برگزاری نشست هماهنگی منتظر می مانند تا باشگاه استقلال رنگ پیراهن گلر خود را اعلام کند و در نهایت به دلیل طول کشیدن این قضیه ناظر مسابقه امروز و نمیانده هیئت فوتبال تهران با درخواست فولاد موافقت کرده اند اما برگزاری این نشست ابهامات دیگری هم داشته است چرا که آتیلا حجازی به عنوان سرپرست استقلال در این جلسه حضور پیدا کرده است.

روز گذشته هم فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ به آنا گفت که باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد حجازی به عنوان سرپرست انجام نداده است. 

بیشتر بخوانید




در واقع حجازی از نظر سازمان لیگ فوتبال ایران به صورت قانونی سرپرست آبی پوشان نیست و مشخص نشده وقتی کارت سرپرستی وی صادر نشده او چگونه در نشست هماهنگی پیش از بازی حضور پیدا کرده است. ظاهرا همین اتفاق در بازی گذشته هم رخ داده است.

سوال اینجا بود که داود رفعتی به عنوان ناظر مسابقه امروز که اتفاقا فردی سخت گیر در اجرای قوانین است و همچنین تیموری نماینده هیئت فوتبال تهران چرا اجازه حضور حجازی در جلسه هماهنگی پیش از بازی را داده اند؟

خبرنگار آنا به همین دلیل با رفعتی تماس گرفت و از وی در خصوص اتفاقات شب گذشته سوال کرد که وی پاسخ داد: من نمی توانم به عنوان نماینده فدراسیون در مورد محتویات جلسه چیزی را افشا کنم. همان خبرهایی که آمده را نه می توانم تایید کنم نه تکذیب.

وی در مورد دلیل حضور حجازی در نشست در شرایطی که قرارداد رسمی ندارد هم گفت: شاید یکی از دلایلی هم که صورتجلسه توسط استقلال امضا نشده همین باشد. من بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته