دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 22:47

نقش و جایگاه شهدا در مسیر توسعه کشور بر کسی پوشیده نیست

نقش و جایگاه شهدا در مسیر توسعه کشور بر کسی پوشیده نیست
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: نقش و جایگاه اساسی و ارزشمند شهدا در مسیر توسعه کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
کد خبر : 911010
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با خانواده شهید دانشجوی این واحد دانشگاهی دیدار کردند. 
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و تکریم این بزرگواران وظیفه‌ای دینی و انسانی است و باید ملاقات با اهل بیت شهدای معزز در راستای قدردانی از ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های آنان به طور مستمر در دستور کار قرار گیرد.
 
کامبیز نرماشیری افزود: نقش و جایگاه اساسی و ارزشمند شهدا در مسیر توسعه کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست، قدردانی بابت همه ایثارگری و فداکاری‌های خانواده شهدا و تشکر از صبر، بردباری و خویشتن‌داری این عزیزان وظیفه همگان است.
نقش و جایگاه شهدا در مسیر توسعه کشور بر کسی پوشیده نیست
 
دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تبیین کرد: دانشگاه علاوه بر توجه به جایگاه شهدای کشور، باید نگاه ویژه و خاصی به خانواده شهدای دانشجو، به‌عنوان عضوی از این خانواده داشته باشد.
 
شهید رضا میر، دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بود که در تاریخ 24 تیرماه 1389 در حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل و در ادامه این دیدار مدرک تحصیلی افتخاری شهید به خانواده این شهید اهدا و از مادر شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته