دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 16:08

سرقت مرد شیشه‌ای با تهدید رانندگان به قتل

مرد شیشه‌ای با کرایه خودروهای تاکسی، بعد از کشاندن رانندگان به محلی خلوت با تهدید آنها به قتل، لوازم با ارزش رانندگان را سرقت می‌کرد.
کد خبر : 91099

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حدود یک هفته پیش تعدادی از رانندگان تاکسی به پلیس آگاهی شهرستان بیرجند واقع در خراسان جنوبی رفته و از مسافری شکایت کردند که با تهدید به مرگ آنها، اقدام به سرقت می‌کرد. یکی از رانندگان به پلیس گفت: مدتی است که فردی تحت عنوان مسافر از ما رانندگان تاکسی زورگیری می‌کند.


او ادامه داد: او فردی است با چهره موجه که به عنوان مسافر دربستی سوار خودروهای ما شده و بعد از طی مسافتی مرد ناشناس، ما را به محل‌های خلوت کشانده و با چاقو تهدید به قتل می‌کند که ما نیز برای نجات جانمان مدارک‌، وجه نقد و حتی طلاجات خود را در اختیار او قرار داده‌ایم.


پس از دریافت اطلاعات از مالباختگان‌، پرونده در اختیار کارآگاهان شعبه اول سرقت آگاهی قرار گرفت که با حضور شاکیان مراحل چهره نگاری انجام شد. در ادامه بررسی‌ها تصویر متهم تحت تعقیب در اختیار واحدهای گشت انتظامی قرار داده شد.


کارآگاهان هنگام تحقیقات میدانی خبری دریافت کردند مبنی بر این که نیروهای گشت پلیس فردی را هنگام زورگیری دستگیر کرده‌اند. با مراجعه به محل،‌ مشخص شد فرد دستگیر شده‌ همان متهم تحت تعقیب آگاهی است.


متهم این پرونده در بازجویی پلیس به پنج‌ زورگیری همراه با چاقو اعتراف کرد و در این خصوص عنوان کرد: به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی به پول نیاز داشتم. بنابراین تاکسی کرایه می‌کردم و بعد از گشتی در شهر رانندگان را به مکانی خلوت می‌بردم. بعد از آن با تهدید چاقو از رانندگان اخاذی می‌کردم.


سرهنگ پرویز عرب‌زاده، ‌رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی در این خصوص گفت: متهم 46 ساله که غیر بومی بود با قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته