دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بهار کتابخوانی| در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

مردم راهکار مشکلات زندگی خود را از کتاب‌ها می‌خواهند

مردم راهکار مشکلات زندگی خود را از کتاب‌ها می‌خواهند
مسئول فروش نشر مهرستان گفت: تجربه نشان می‌دهد مردم راهکار مشکلات زندگی خود از جمله در روابط اجتماعی، ارتباط با فرزند و ارتباط زوجین را از کتاب‌ها می‌خواهند.
کد خبر : 910955

فاطمه کیانی در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آنا عنوان کرد: در حوزه کتاب‌های سبک زندگی، تربیتی و روان شناسی و ادبیات تولید کتاب داریم و اغلب تولیدات تألیف کتاب است.

وی اضافه کرد: یک سری از کتاب‌ها کاربردی هستند مانند کتاب‌های تربیتی حوزه کودکان. مردم راهکار‌های زندگی خود را از کتاب‌ها می‌خواهند و ضمن اینکه دسته‌بندی کتاب‌های ما نیز در کمک به خواننده برای یک موضوع خاص کمک می‌کند که چه کاری انجام می‌دهد.

کیانی به معرفی ۱۴۷ عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۲۰ جلد کتاب‌های جدید ادبی است.

وی افزود: در تولید کتاب‌ها از ظرفیت کارشناسان استفاده می‌شود به عنوان مثال برای تائید و بررسی محتوای کتاب‌های مذهبی از علمای قم بهره می‌گیریم و همچنین در کتب تربیتی و روان شناسی نیز عموماً نویسنده‌های ما دستی بر قلم داشته و در این حوزه تجربه و اطلاعات دارند.

مسئول فروش نشر مهرستان تاکید کرد: یک سری از کتاب‌ها به سفارش ما نوشته شده و موضوع به نویسنده پیشنهاد می‌شود و بر عکس یک سری توسط خود نویسنده نوشته شده است مانند کتاب «ساج‌ها» نوشته جمشیدی.

وی به کتاب‌های روایت محور این انتشارات اشاره کرد و گفت: برخی کتاب‌ها در واقع روایت افرادی است که در موضوع مورد نظر کتاب تجربه‌هایی دارند. در بخش علمی‌و تربیتی هم اساتید ثابتی داریم که می‌نویسند یا برخی نویسنده‌ها خود علاقه‌مند به همکاری هستند.

لازم به ذکر است سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت جاری در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته