دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 15:34

دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، پیشرو در اخذ کد شناسه دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برون‌سازمانی

در راستای درآمدزایی و کسب درآمد از منابع غیرشهریه‌ای،‌ ادارۀ برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان واحد شیروان، ‌نسبت به تهیۀ دفترچۀ برنامۀ درسی برای برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت برون‌سازمانی اقدام کرده و مراحل اخذ مجوز و دریافت کدشناسۀ دوره، از آموزش‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی طی شده است.
کد خبر : 91090

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، از جملۀ این موارد؛‌ دورۀ آموزشی کوتاه مدت برون سازمانی برای کارکنان شهرداری‌های استان خراسان شمالی، به عنوان آیین نگارش و مکاتبات اداری به مدت 24 ساعت و با اخذ مجوز از سازمان مرکزی، ‌دفتر توانمند‌سازی و آموزش کاربردی نیروی انسانی برگزار شد.


مدرس این دوره دکتر محمد قادری مقدم بود که درآمدزایی حاصل از این دورۀ آموزشی 25 میلیون ریال است.


دورۀ دیگر با عنوان نحوۀ مطالعات طرح هادی روستایی با کد شناسۀ 77741 است. مراحل نهایی تهیۀ دفترچۀ برنامۀ درسی نیز برای چهار عنوان دورۀ آموزشی کوتاه مدت برون سازمانی در دست اقدام و پیگیری برای اخذ کد شناسه است.


قادری مقدم، ‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: «با برگزاری جلسات متعدد با اعضای هیأت علمی و مدرسان واحد،‌ از سوی ادارۀ برنامه ریزی و امور دانش‌بنیان واحد،‌ مقدمات برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برون سازمانی مورد تقاضای ادارات و نهاد‌های دولتی و خصوصی سطح استان فراهم شده و امیدواریم در آیندۀ نزدیک شاهد کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای، بیش از پیش باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته