دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 14:43
مدیرعامل شهروند در نشست خبری:

تخفیف 40 درصدی 5 هزار بارکد کالای شهروند در ماه رمضان/ فعالیت 6 فروشگاه شبانه‌روزی شهروند در این ماه

مدیرعامل شهروند در تشریح برنامه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه تخفیفات ویژه از 12 خرداد آغاز و تا 19 تیر ادامه دارد، گفت: بیش از 5 هزار بارکد کالا در این دوره مشمول تخفیف 40 درصد شده است.
کد خبر : 91074

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا،سید اکبر علوی در نشست خبری ویژه فروش فوق‌العاده ماه مبارک رمضان با بیان اینکه فروش فوق‌العاده شهروند به مناسبت ماه رمضان از روز چهارشنبه 12 خرداد ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه 19 تیرماه ادامه دارد، اظهار کرد: در این طرح بیش از 5 هزار بارکد کالا مشمول تخفیف خواهد شد و سعی شده بیشتر کالاهایی مشمول تخفیف شوند که مورد استقبال مشتریان هستند.


وی با اشاره به برخی از کالاهای مورد استقبال اضافه کرد: خرما، پنیر، گوشت و مرغ، انواع ماهی و میگو، تخم‌مرغ، برنج، انواع مرباجات، انواع سبزی‌جات تازه و هر چیزی که در ماه رمضان و در سفره نیاز باشد در فروشگاه‌های شهروند مورد تخفیف قرار می‌گیرد.


به گفته مدیرعامل فروشگاه شهروند در ماه مبارک رمضان به مشتریانی که در ساعت افطار در فروشگاه حضور دارند افطاری مختصری داده می‌شود.


علوی با اشاره به اینکه تعدادی از فروشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: فروشگاه‌های بیهقی، بوستان، آزادگان، بهاران، بهرود و 17 شهریور در ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند.


وجود بیش از 60 هزار کالا بارکد در شهروند


وی با بیان اینکه شهروند در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشترین تنوع کالایی را دارد، اضافه کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند بیش از 60 هزار کالا بارکد عرضه می‌شود.


علوی تأکید کرد: نگاه شهروند به صورت ویژه به سمت تولیدات داخل است و اگر قرار باشد کالایی به مجموعه کالاهای شهروند اضافه شود این کار از بین تولیدات داخل صورت می‌گیرد و در کمیته تأمین کالای شهروند نگاه ما به سوی تولیدکنندگان داخلی است.


وی با بیان اینکه در ماه رمضان فروش مجازی شهروند طبق روال صورت می‌گیرد،تصریح کرد: در این ماه البته تعداد موتورهای تحویل‌دهنده کالا و همچنین ساعت کاری ارائه خدمات افزایش پیدا می‌کند.


به گفته علوی در گذشته نیز در 6 فروشگاهی که از خیابان انقلاب به پایین وجود داشتند کالاها با قیمت کمتری عرضه می‌شدند و در تخفیفات ماه رمضان تعداد کالاهایی که تخفیف شامل آنها شده است به کالاهای این فروشگاه‌ها اضافه می‌شوند.


افزایش دو ساعته فعالیت سایر فروشگاه‌های شهروند


وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ساعت بقیه فروشگاه‌های شهروند تا دو ساعت افزایش پیدا خواهد کرد، اضافه کرد:آن دسته از فروشگاه‌های شهروند که 24 ساعته فعالیت نمی‌کنند عموماً تا ساعت 10 شب فعال هستند که ساعت کاری آنها در ماه رمضان 2 ساعت دیگر افزایش پیدا کرده و فروشگاه‌های شهروند تا ساعت 12 شب به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.


مدیرعامل فروشگاه شهروند در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت واگذاری شهروند گفت: تا این لحظه که در خدمت شما هستم در خصوص بحث واگذاری فروشگاه‌های شهروند هیچ حکمی به من ابلاغ نشده است.


وی با بیان اینکه توسعه فیزیکی فروشگاه‌های شهروند در دستور کار است، ادامه داد: در نظر داریم در آینده این فروشگاه‌ها را نیز در شهرستان‌ها توسعه دهیم همچنین بنا است تا فروشگاهی تحت عنوان شهروند افتتاح و در آن کالاها به صورت کارتنی (عمده) به متقاضیان عرضه شود.


وی در خصوص ارائه سبد کالا به نیازمندان توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند توضیح داد: شهروند به عنوان یک شرکت برتر ارائه خدمات اجتماعی موفق شد از شهردار تهران لوح تقدیر دریافت کند.کمک به نیازمندان و تهیه سبد کالا به دستور شهردار برنامه‌ای بود که در دستور کار فروشگاه‌های شهروند قرار گرفت و در ایام نوروز 100 هزار سبد کالا تهیه کرده و در اختیار نیازمندان گذاشتیم.این برنامه نیز در ماه مبارک رمضان در معاونت فرهنگی اجتماعی پیش‌بینی شده است.


علوی با اشاره به تخفیف مواد پروتئینی از جمله گوشت در ماه رمضان توضیح داد: در ماه مبارک رمضان گوشت چرخ کرده 20 درصد و ران و سردست گوساله‌ای و گوسفندی 15 درصد تخفیف می‌خورند که به صورت میانگین می‌توان گفت در خصوص فروش گوشت قرمز با کاهش17/5 درصدی قیمت مواجه هستیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهروند ماه رمضان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته