دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 11:30
در گفت و گو با آنا

واکنش نکیسا به خبر اعتصاب اعضای ذوب آهن:بازیکنان در استخر و سالن وزنه بودند/ قولی بابت کسب سهمیه نداده بودیم

واکنش نکیسا به خبر اعتصاب اعضای ذوب آهن:بازیکنان در استخر و سالن وزنه بودند  قولی بابت کسب سهمیه نداده بودیم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نسبت به خبر اعتصاب اعضای این تیم واکنش نشان داد.
کد خبر : 910645

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی یکی دو روز اخیر اخباری در مورد اعتصاب بازیکنان ذوب آهن به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان در رسانه ها مطرح شد اما مدیرعامل باشگاه ذوب اهن اعلام کرد این اخبار صحت ندارد.

نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا با رد این شایعه اظهار کرد: من هم این خبر را شنیدم اما واقعیت این است که بازیکنان ما اعتصابی نداشتند چون آنها در استخر، سالن وزنه و تمرین ریکاوری حضور داشتند. از طرفی خودِ آقای ربیعی معمولا در تمرینات ریکاوری حضور ندارند چون تمرین ریکاوری زیر نظر همکاران، گروه پزشکی و سایر نفرات برگزار می شود.

وی افزود: متاسفانه تیم ما درست به این دلیل ضربه می خورد که در نیم فصل اول در جایگاه پنجم قرار گرفته است. شاید کسی فکر نمی کرد ذوب اهن با این بازیکنان جوان و یک مربی با دانش در نیم فصل اول جایگاه پنجم جدول را به دست بیاورد. یک مربی با انگیزه و با دانش در راس کادر مربیگری ما حضور دارد و بازیکنان را به شکلی تربیت کرده که انصافا از ابتدای فصل تا امروز هیچ یک از آنها درباره پول با باشگاه صحبت نکرده اند. در واقع محیط تیم ما آنقدر خانوادگی و صمیمانه است که تا امروز چنین مسائلی را در آن شاهد نبودیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن یادآور شد: خوشبختانه به شکلی عمل کردیم که قولی هم به کسی ندادیم. ما نه گفته ایم سهمیه می گیریم و نه وعده ای دادیم اما اعلام کردیم رتبه ای که امسال در آن قرار می گیریم قطعا بهتر و بالاتر از سال گذشته خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته