دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 10:44
دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس؛

الحاق اراضی کشاورزی به طرح نهضت ملی مسکن در مجلس بررسی می‌شود

الحاق اراضی کشاورزی به طرح نهضت ملی مسکن در مجلس بررسی می‌شود
اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی وضعیت بحرانی الحاق اراضی کشاورزی درجه ۱ و ۲ در سطح کشور به طرح‌های مرتبط با نهضت ملی مسکن را بررسی می‌کنند.
کد خبر : 910606

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسات هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از روز شنبه تا چهارشنبه ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود و موارد زیر در دستور کار کمیسیون ها قرار دارد.

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه خود با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی وضعیت بحرانی الحاق اراضی کشاورزی درجه ۱ و ۲ در سطح کشور به طرح های مرتبط با نهضت ملی مسکن و لزوم توجه به عواقب جبران ناپذیر آن و در جلسه دیگری با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت اجرای مصوبات قانونی مرتبط با حوزه طب ایرانی را بررسی می‌کنند.

همچنین کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در جلسه روز سه شنبه خود با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح ثبت دستگاه های سیم کارت خور (رجیستری) و رفع مشکلات آن و با حضور جواد اوجی وزیر نفت آخرین وضعیت اجرای توافقات به عمل آمده موضوع خط لوله گوره به جاسک را بررسی می کنند.

کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز سه شنبه خود میزبان سید صولت مرتضوی وزیر صمت خواهد بود تا برنامه های توسعه صادرات غیر نفتی و مدیریت واردات را بررسی کند.

کمیسیون اجتماعی نیز در جلسه روز یکشنبه خود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را با حضور کارشناسان مربوطه و دیوان محاسبات کشور و در جلسه روز دوشنبه آخرین وضعیت طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی خود را بررسی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته