دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 08:47

واکنش کنعانی به خرد کردن منشور سازمان ملل: «وقاحت به شیوه صهیونیستی»

واکنش کنعانی به خرد کردن منشور سازمان ملل: «وقاحت به شیوه صهیونیستی»
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند.
کد خبر : 910591

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی نیمه شب گذشته (جمعه) ۲۱ اردیبهشت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: وقاحت به شیوه صهیونیستی، یعنی اینکه پس از کشتار بیش از ۳۴ هزار نفر زن، کودک و شهروند بیگناه فلسطینی طی ۷ ماه جنایت جنگی، نقض فاحش قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی و نیز متهم بودن به نسل‌کُشی، انتظار تشویق از جامعه جهانی دارند!



گیلعاد اردان سفیر و نماینده اسرائیل در سازمان ملل متحد روز جمعه در سازمان ملل و قبل از رأی‌گیری مجمع عمومی درباره قطعنامه عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل، منشور سازمان ملل را در کاغذ خردکن انداخت. اعضای مجمع عمومی سازمان ملل امروز جمعه در قطعنامه‌ای از حق فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل حمایت کردند. این قطعنامه با ۱۴۳ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۲۵ رأی ممتنع به تصویب رسید.

کنعانی همچنین افزود: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته