دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 14:14

قنبرپور: بدون اجازه برانکو بازیکن جذب نمی‌کنیم/ تیم قدرتمندی می‌بندیم

مربی تیم پرسپولیس گفت: همه بازیکنانی که تاکنون جذب شده‌اند مدنظر سرمربی تیم بودند و باشگاه بدون اجازه برانکو با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نمی‌شود.
کد خبر : 91055

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل زودتر از همه تیم‌ها کارش را برای جذب مهره‌های مورد نظر برانکو آغاز کرد و در همین راستا موفق شد تا با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران به توافق برسد. پرسپولیسی‌ها در حال حاضر مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر از جمله سید جلال حسینی، وحید امیری و کاوه رضایی هستند تا آنها را متقاعد کنند تا در فصل بعد برای سرخپوشان بازی کنند.


مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مذاکره پرسپولیس با بازیکنان مدنظر برانکو گفت: «همه بازیکنانی که تاکنون جذب شدند مدنظر سرمربی تیم بودند و باشگاه بدون اجازه برانکو با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کند.»


وی در رابطه با زمان برگشت سرمربی پرسپولیس به ایران افزود: «برانکو و همراهانش چهار روز دیگر به ایران می‌آیند و در بدو ورودش در جلسه کمیته فنی باشگاه شرکت می‌کند و تصمیمات نهایی در مورد جذب بازیکنان و محل اردوهای تابستانی تیم گرفته می‌شود.»


قنبرپور در ادامه بیان کرد: «پرسپولیس باشگاه بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند. مسئولان باشگاه هم تمام سعی خودشان را می‌کنند تا بازیکنان مورد علاقه برانکو را جذب کنند تا با یک تیم پرقدرت برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا آماده شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته