دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 14:35

سرقت سرویس طلا با عابر بانک سرقتی/ زن و مرد سارق را شناسایی کنید + تصویر

زن و مرد جوانی پس از جیب‌بری، با کارت عابر بانک سرقتی سرویس طلا خریدند. باتوجه به تصاویر به‌دست آمده از متهمان، پلیس آگاهی تهران از افرادی که این زن و مرد را می‌شناسند خواست هویت آنها را به پلیس اعلام کنند.
کد خبر : 91054

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، 11 خرداد امسال، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 107 فلسطین از سرقت کیف دستی‌اش خبر داد. او به مامورین گفت: ساعت 5 بعد از ظهر امروز از خانه‌ام در خیابان استاد معین خارج شده و با اتوبوس BRT به سمت میدان فلسطین حرکت کردم. پس از رسیدن به مقصد متوجه شدم که یک پیامک از بانک برایم ارسال شده که طی آن 200 هزار تومان از حسابم برداشت شده بود. چند لحظه بعد‌، گوشی تلفن همراهم به خاطر نداشتن شارژ خاموش شد، پس از روشن کردن مجدد گوشی متوجه شدم که در مجموع 9 میلیون تومان موجودی داخل حسابم برداشت شده است.


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع ‌جیب‌بری‌ و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران‌، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت‌.


کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تراکنش مالی حساب متعلق به مالباخته موفق به شناسایی یک طلافروشی در محدوده میدان امام حسین (ع) شدند. با مراجعه کارآگاهان به طلافروشی و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌‌، تصاویر یک زن و مرد جوان توسط صاحب طلافروشی مورد شناسایی قرار گرفت‌.


صاحب طلافروشی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت‌: ‌آقا و خانم جوانی به بهانه خرید سرویس عروسی به مغازه‌ام آمدند و مدعی شدند که چند روز دیگر مراسم ازدواج آنهاست و به این بهانه اقدام به خرید سرویس طلا و انگشتر طلا کردند. من نیز با توجه به اظهارات آنها دقتی در خصوص بررسی مشخصات مالک حقیقی عابر بانک با هویت این افراد نکردم‌.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد‌: ‌با‌توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری دو متهم پرونده‌، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از متهمین از سوی بازپرس ‌پرونده صادر شده است.‌‌ از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت و محل سکونت متهمین از طریق شماره تماس‌های 51055390 و 51055389 در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند‌.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته