دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 13:29

ثبت نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور آغاز شد

ثبت نام یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور از امروز 16 خردادماه آغاز شد.
کد خبر : 91030

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول‌اند، آنان از طریق تشخیص فرصت‌ها ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار، و پویایی برای اقتصاد کشور به همراه می‌آورند؛ در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از برگزاری ده دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ملی و استانی در نظر دارد با بهره‌گیری از تجارب گذشته، یازدهمین دوره را نقطه عطفی در انتخاب الگوهای اقدام و عمل قرار دهد و در این راه با تلفیق علم و تجربه، کارآفرینان اثر گذار را برگزیده و با معرفی آنها به جامعه از ایشان تقدیر به عمل آورد.
بر این اساس از تمامی افراد و شرکت‌هایی که خود را واجد شرایط کارآفرینی می‌­دانند، دعوت می‌­شود از تاریخ یکشنبه 16 خرداد تا پنجشبه 31 تیر 1395 به سایتwww.karafarinanebartar.ir مراجعه و فرایند ثبت‌نام را تکمیل کنند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و یا نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبقه هفتم دفتر توسعه کارآفرینی مراجعه کنند.
همچنین متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 64492734 و 64492665 و یا دورنگار 66580127 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته