دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 11:25

سوژه؛ خانه‌های ویلایی/ سرقت تنها در طول هفته

سارق جوان که اطلاع داشت ساکنین خانه‌های ویلایی تنها آخر هفته‌ها به آنجا می‌آیند، در طول هفته وارد این خانه‌ها شده و نقشه سرقت‌هایش را اجرا می‌کرد.
کد خبر : 90973

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش شکایت‌های سریالی در رابطه با سرقت از خانه‌های ویلایی به پلیس استان زنجان اعلام شد. سرقت‌ها از خانه‌های ویلایی اطراف شهر زنجان رخ می‌داد که ساکنان آن حضور نداشتند.


به دنبال این شکایات، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت آغاز شد. در تحقیقات کارآگاهان موفق شدند "ایمان" را به عنوان عامل این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.


در تحقیقات از دزد جوان او به سرقت‌های سریالی از خانه‌های ویلایی اعتراف کرد و به افسر پرونده‌اش گفت: از آنجایی که ساکنان خانه‌های ویلایی اطراف شهر تنها در اواخر هفته به خانه‌هایشان می‌آمدند، بهترین زمان برای اجرای نقشه سرقت‌هایم در طول هفته بود چرا که این‌ خانه‌ها خالی بود و من به راحتی می‌توانستم وارد آنها شوم و نقشه سرقتم را اجرا کنم.


سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان درخصوص این خبر گفت: متهم جوان که سرقت‌هایش را به تنهایی انجام داده است، شب‌ها وارد خانه‌ها شده و سرقت‌هایش را انجام می‌داد. متهم جوان با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و بررسی‌ها برای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی او ادامه دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته