دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 11:41

معاون آموزش نزاجا: وظیفه آحاد ملت و مسئولان تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری است

معاون آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی تحت سیطره زر و زور نیست.
کد خبر : 90968

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ سید کمال پیمبری در یادواره 49 شهید شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه افزود: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل آغاز شد و حمایت مردم را در پی داشت روز به روز بر اقتدار این انقلاب افزوده شده و به عنوان یک مدل حکومتی موفق در دنیا مطرح است.


وی با تاکید بر اینکه استقلال، عزت و اقتدار از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: در سایه این عزت و اقتدار است که در کمال صداقت و تعهد برجام را پذیرفتیم، اما آمریکایی‌ها بدعهدی و پیمان‌شکنی کردند.


این مقام مسئول در ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور روحانیت، به ویژه رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 را یکی از مولفه‌های اثرگذار انقلاب دانست که توانست با حمایت مردم انقلاب را به پیروزی برساند و گفت: امروز نیز بعد از ارتحال امام (ره) فرزند خلف ایشان مقام عظمای ولایت سکان انقلاب را در دست گرفته‌اند و کشتی این حکومت اسلامی با اقتدار و صلابت در حال حرکت در مسیر تحقق اهداف خود است.


وی حضور گسترده مردم در صحنه‌های انقلاب را از دیگر ویژگی‌های این نظام برشمرد و افزود: امروز وظیفه امت اسلامی بسیار حساس است. نباید لحظه‌ای دشمن را به حال خود بگذاریم و باید با حفظ وحدت در صحنه حضور داشته باشیم.


پیمبری با تاکید بر اینکه تفکر ملت ایران با فرهنگ ایثار و شهادت درهم آمیخته شده است، تصریح کرد: القای گزینه روی میز از سوی دشمنان، دیدگاهی ساده‌لوحانه بیش نیست. تحریم، ترور و جنگ نظامی، استقامت و شجاعت ملت ایران را دوچندان می‌کند چرا که این ملت ثابت کرده است که هیچگاه زیربار زور و ظلم نمی‌رود.


وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام کارآمد و الگویی ممتاز برای سایر ملل جهان یاد کرد و افزود: بسیاری از ملل آزادیخواه جهان اسلام با تاسی از این انقلاب توانستند در مقابل زیاده‌خواهی‌های حکام بایستند.


به گفته وی، وظیفه آحاد ملت ایران و مسئولان در این برهه تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص اقتصاد مقاومتی است تا دشمن را همانند جنگ نظامی و جنگ سخت شکست دهیم.


فرماندار زرندیه نیز از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب تاثیرگذار در معادلات جهانی یاد کرد که همه کشورهای جهان اسلام از آن الگوپذیری دارند.


محمد کردی افزود: ایثار و فداکاری، حماسه‌آفرینی‌ها، و صبر خانواده معظم شهدا موجب تشکیل این انقلاب اسلامی شده است. این انقلاب امانتی در دست ماست که باید به خوبی از آرمان‌های آن حفاظت کنیم.


وی تصریح کرد: در سایه مجاهدت شهدای عزیز و ایثارگران است که این کشور در نهایت اقتدار و امنیت به سر می‌برد، از این رو باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم و برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که در قبال مجاهدت‌های ایثارگران انجام می‌دهیم.


گلباران گلزار شهدای شهر پرندک، مرثیه سرایی در پاسداشت شهدای 15 خرداد و سالروز ارتحال امام از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نزاجا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته