دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1403 - 22:35

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم  عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
امروز مصادف با ۱۲ اردیبهشت استادان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانشجویان و مسئولان دانشگاهی مورد تجلیل قرار بگیرند؛ هرچند این تجلیل و تقدیرها ذره‌ای تأکید می‌کنیم حتی ذره‌ای از تلاش‌های این عاشقان به آموزش را جبران نمی‌کند.
کد خبر : 909066

خبرگزاری علم و فناوری آنا، برخی از معلمان جلوه‌های ویژه‌ای از انسانیت را به معرض نمایش می‌گذارند و در سلوک خود گمنام و بدون هیج چشم‌داشتی درس عملی ایثار و فداکاری را به دانش‌آموزان می‌آموزند.

باید اندیشه شهید مطهری در محیط‌های علمی رواج داده شود

همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و روز معلم مراسمی با عنوان «تبیین اندیشه‌های شهید مطهری» با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، روسای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های میاندوآب، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه شهید باکری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این مراسم با تبریک روز استاد از استادان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و تأثیرگذار کشور در تعلیم و تربیت جوانان و پرورش استعدادهای درخشان یاد کرد و گفت: خداوند متعال به‌عنوان معلم اول عالم خلقت گاه به انسان تمامی آسمائی را می‌آموزد که می‌تواند به‌عنوان خلیفه الهی بر روی زمین نامیده شود و به تعبیری دیگر شغل معلمی شغل انبیاست و باید به این جایگاه والا با یک تفکر عالی و الهی نگریست تا بتوان به سرمنزل سعادت و حقیقت در دنیا و آخرت دست یافت.

محمد پیری در ادامه افزود: وقتی از مقام و منزلت معلم حرف به میان می‌آید ویژگی‌های بارز، شخصیت و روحیات الهی شهید مطهری در اذهان تداعی می‌شود، شخصیتی که همیشه به دنبال بارور ساختن اندوخته‌های علمی خویش برای استفاده دیگران بود و در همه حال در مقابل نظریه منتقدان موضع‌گیری نمی‌کرد و براساس شاخص و ادب از انتقادهای دیگران استقبال و بهره می‌جست.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

وی تصریح کرد: استادان باید با سیره و منش انبیایی در جامعه دانشگاهی بتوانند ترویج دهندگان علم الهی و آموزگاران فرهنگ و هنر در مقابله با هجمه های دشمنان و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی به صورت نمادین و تاثیرگذار عمل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و تبریک روز استاد و معلم، دانشگاه را به‌عنوان خانه علم ملت و محل شکوفا شدن استعدادها و پرورش یافتن هنر نسل جوان انقلاب توسط اساتید و پرچمداران علم و دانش برشمرد.

پیام خدایی در ادامه افزود: بزرگداشت مقام معلم و استاد همان بزرگداشت فرهنگ و تجلی اندیشه الهی و انقلابی استادان بزرگی همچون شهید مطهری ها است که باید تفکر و اندیشه شهید مطهری در محیط‌های علمی در راستای تعلیم و تربیت گسترش، جاری و ساری شود تا نگاه عالمانه و حکیمانه به مسائل علمی و فرهنگی در جامعه رواج داده شود.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

 به گزارش آنا، در پایان این مراسم از استادان نمونه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از سوی فرماندار، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اهدای لوح تجلیل شد.

پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور مرهون تلاش استادان است

پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به همراه اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی در سالروز شهادت معلم علم و اخلاق شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد، با حاضر شدن در سر کلاس‌های درس از اساتید دانشگاه با اهدای لوح، گل و شیرینی تقدیر و این روز بزرگ را به استادان و دانشجویان واحد تبریک گفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه این آیین فرهنگی و معنوی از استادان به عنوان چراغ هدایت جامعه و فانوس منور الهی در سرزمین اندیشه‌ها یاد کرد و گفت: پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور مرهون زحمات استادان دانشگاهی است که امروز توانسته کشور را در عرصه سازندگی و در مسیر رشد و تعالی بیش از پیش موفق و قوی سازد.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

پیام خدایی در ادامه افزود: استادان باید در محیط‌های علمی مفاهیم روز دنیا و کشور را به دانشجویان ارائه کنند و با تعقل و تفکر خود، اندیشه‌های نسل جوان دانشجو را با آرمان‌های والای انقلاب و نظام آشنا و همسو سازند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

وی تبیین کرد: استاد شهید مرتضی مطهری اسوه اخلاق و اندیشه ناب اسلام محمدی است و تفکر انقلابی شهید مطهری باید در محیط‌های دانشگاهی بیش از پیش تداعی شود و باید با گسترش اندیشه و تفکر اسلامی استاد مطهری و دانشمندان هسته‌ای، نگاه عالمانه به مسائل فرهنگی، اقتدار کشور و همچنین تحقق شعار سال با مشارکت مردم و دانشگاهیان در تمامی عرصه‌ها محقق شود. 

منزلت معلم همتراز با جایگاه پدر و مادر است

مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و حضور پرشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد. 
جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
 
رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج ضمن تبریک هفته مقام معلم و تکریم روز استاد، از زحمات استادان و همه زحمت‌کشان عرصه علم و آموزش قدردانی کرد و به بیان نکاتی درخصوص مسائل آموزشی ،فرهنگی،پژوهشی پرداخت.
 
عبدالله یزدی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و سایر دانشمندان و عالمان شهید گفت: در طول تاریخ ایران اسلامی دانشمندان و علمای زیادی بوده اند که با جهاد علمی و با پشتوانه علم و همراهی شرف و غیرت خود به خاک پاک سرزمین ایران اسلامی عزت و اعتبار بخشیده و با علم بالای خود پرچم اقتدار مملکت را در جهان برافراشته و استوار نگه داشته اند.
جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
 
وی با اشاره به تلاش معلمان درراستای بالابردن سطح آگاهی و شعور بشریت در کنار آموزش علم، از معلمان به عنوان هدایتگر بشریت در طول تاریخ نام برد و مقام و منزلت جایگاه معلم را همطراز با جایگاه پدر و مادر دانست.
 
 اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تقدیر از استادان برتر و اهدای لوح تقدیر و جوایز از سایر برنامه های این مراسم بود که اجرا شد.

برنامه‌ریزی با طعم خلّاقیت و پویایی در مدارس سما

در مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان و دبیران مدارس سمای بوشهر تجلیل شد.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

در این مراسم که با حضور معاون امور مدارس سما استان بوشهر، مدیر حراست معاونت سما استان، مدیران و جمعی ازمعلمان، دبیران و کادر اجرایی مدارس سما بوشهر همراه بود از کادر آموزشی این مجموعه قدردانی شد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در این مراسم با تبریک روز معلم و گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری با توجه به جایگاه والای مقام معلم بر ضرورت داشتن برنامه مشخص در مدارس به همراه خلّاقیت، پویایی، پیگیری و اجرای دقیق آن تأکید کرد.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

فخرالسادات هاشمی هم با تبریک به معلمان حاضر در جلسه، مدارس سما را یکی از بهترین و موفق‌ترین مدارس سطح استان بوشهر معرفی کرد.

استادان مطالب علمی را به شکل نو منتقل می‌کنند

مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد: روز معلم فرصتی است برای یادآوری و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند معلمان و اساتید که در پرورش نسل‌های آینده و توسعه علم و دانش در جامعه نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

حسین افشاری با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری تصریح کرد: استادان در مقام و جایگاهی قرار دارند که می‌توانند تجارب علمی، آموزشی و مسائل تربیتی و پرورشی را با هوشمندی و شکل نو به نسل جدید انتقال دهند و تحول بزرگ را در حوزه‌های مختلف تربیتی و آموزشی در عرصه‌های مختلف، از جمله تولید دانش بنیان ایجاد کنند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

وی با تأکید بر لزوم توجه به حوزه دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت‌های واحد دامغان، گفت: ما در واحد دامغان دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله استادان، دانشجویان، کارشناسان و تجهیزات آزمایشگاهی را داریم که نیازمند نگاه تحولی در تولید محصولات در دانشگاه به معنای اتخاذ رویکرد‌های نوین و کارآفرینانه در فرآیند تولید هستیم این رویکرد شامل استفاده از فناوری‌های پیشرفته، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، و تمرکز بر تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی است.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

دانشیار علوم باغبانی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان تشریح کرد: تولید محصولاتی با پشتوانه علمی و دانش محور، با هدفمند کردن استعداد‌های استادان امری گریزناپذیر است و دانشگاه نیز می‌تواند از ظرفیت صنعت به عنوان پشتوانه‌ای برای آموزش عملی و واقعی دانشجویان بهره بگیرد و زمینه پرورش مهارت‌ها و در نهایت اشتغال آنان را فراهم کند.

افشاری با اشاره به برنامه‌های واحد دامغان برای حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم عنوان کرد: سرعت رشد فناوریِ روزگارِ ما حتی به ما اجازه پلک زدن و فکر کردن هم نمی‌دهد. فقط در ده سال گذشته بینید سیل گجت‌ها و ابزار‌هایی را که یک‌شبه به لطف فناوری تولید شده‌اند. این روز‌ها به لطف همه‌گیری و ساده‌شدن فناوری حتی کودکان هم می‌توانند برنامه‌نویسی یاد بگیرند و به زبان ماشین‌ها صحبت کنند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

وی اضافه کرد: این تغییر رویکرد در آموزش و فعالیت دانشگاه امری بدیهی و قابل توجه است و دانشگاه آزاد دامغان نیز با تمرکز بر روی فعال سازی پتانسیل استادان با تشکیل کارگروه‌های علمی بین رشته‌ای با محوریت مراکز تحقیقاتی و توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی پوست اندازی کرده و به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم حرکت خواهد کرد.

به گزارش آنا، در این مراسم علاوه بر تقدیر از زحمات استادان هیأت علمی واحد دامغان، از زحمات احمد رضا بهنیافر استاد گروه معارف که در پایان سال گذشته به کسوت بازنشستگی نائل آمدند تقدیر شد.

باید رهرو شهدای معلم باشیم

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه بزرگداشت روز معلم و به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا و تجلیل از خانواده‌های معزز این عزیزان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لردگان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لردگان، مدیر گروه‌های آموزشی، مسئول دانشجویی فرهنگی و مسئول بسیج خواهران و جمعی از دانشجویان با خانواده شهید صفدر رحیمی در منزل شخصی فرزند شهید، راضیه رحیمی، معلم و دانشجوی دانشگاه آزاد لردگان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان خلاصه‌ای از زندگینامه شهید رحیمی را گزارش داد. سپس دکتر سهراب میراثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لردگان به الگو قرار دادن شهداء در زندگی و احترام به جایگاه ویژه خانوده‌های شهداء تأکید کرد.جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

راضیه رحیمی فرزند شهید هم به پاره‌ای مسائل و شرایط خوب فرزندان شهید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مسیر به شایستگی ادامه دهنده راه پر رهرو شهداء باشیم.

به گزارش آنا، شهید والامقام صفدر رحیمی فرزند علی عسکر سال ۱۳۳۳ در چله گاه لردگان چشم به جهان گشودند. شهید صفدر دو برادر و یک خواهر داشت که دو برادرش در اثر بیماری در کودکی فوت کردند و متأسفانه در سن ۹ سالگی پدرشان را هم از دست دادند و سپس به همراه مادر و خواهرش به روستای شهریار فلارد نزد دایی هاش رفت و بعد از ازدواج خواهرش برای کار به اصفهان رفت و فصل جدیدی از زندگی وی آغاز شد.

چون دایی‌هایش برای تحصیل فرزندانشان راهی بروجن شدند ایشان هم در بروجن ساکن شدند و در همین شهر ازدواج کردند و به خاطر اخلاق نیکو و شهامت و غیرت او در این شهر زبانزد بوده و در بین مردم جایگاه ویژه‌ای داشتند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

سپس در سال‌های ۶۱ تا ۶۴ به مناطق جنگی اعزام شدند و چندین بار هم مجروح شدند و در نهایت بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴ در منطقه فاو عملیات و الفجر ۸ به مقام والای شهادت نائل شدند.

پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای شهر نقنه به خاک سپرده شده است.

 استادان ارکان توسعه علمی کشور هستند

آیین گرامیداشت سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور رئیس، معاونین و مسئولان این دانشگاه در کلاس‌های درس اساتید برگزار شد.

همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور دانشکده فنی‌ و مهندسی و کلاس‌های درسی دانشکده علوم انسانی این روز را با اهدای گل به اساتید دانشگاه تبریک گفت.

منصوری در این دیدار اظهار کرد: نامگذاری سالروز شهادت مظلومانه استاد فرهیخته، معلم شهید مرتضی مطهری، اندیشمندی که بدون تردید، نقش تعالیم ژرف ایشان در اعتلا و بالندگی عرصه تعلیم و تربیت بی‌بدیل بوده است؛ به‌عنوان روز معلم، مجالی شایسته است تا با تکریم و تجلیل مقام شامخ استادان و معلمان ایران زمین به‌عنوان مجاهدان خط مقدم عرصه توسعه و تعالی کشور، سر تعظیم در مقابل جهد این قشر وارسته فرود آوریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، نقش معلمان به‌عنوان مجریان آموزش عمومی و الگو‌های اولیه دانش آموزان را بسیار با اهمیت و مهم دانست و افزود: معلمان جامعه، انسان‌سازان نسل بعدی‌اند، بنابراین نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی(ره) «همچون نقش انبیا است برای مردم» و بی‌شک ترویج دانش و بینش در میان دانشجویان وظیفه‌ای ست خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به وضوح مشهود است.

منصوری تصریح کرد: استادان، به‌عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند و بدون تردید اعتلای دانش، فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با همراهی معاون توسعه و مدیریت منابع، معاون آموزشی و مهارتی و رئیس دانشکده‌علوم انسانی با حضور درکلاس‌های درسی این دانشکده ضمن دیدار وتجلیل از اساتید دانشگاه با اهدای شاخه گل روز معلم را تبریک گفت.

معلمان باید عاشق شغل‌شان باشند

جامعه‌ای که موشک و پهباد دارد پیشرفته نیست، جامعه‌ای پیشرفته و متمدن است که در درجه اول انسان‌های فرهیخته‌ای دارد.

مراسم گرامیداشت مقام معلم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با حضور استادان و مسئولان شهری برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این مراسم ضمن  گرامیداشت مقام معلم، این روز را به استادان این دانشگاه تبریک گفت.

سیدرضا موسوی‌نیا عنوان کرد: این جمله را همیشه شنیدیم که معلمی شغل انبیاست و این جمله مبالغه‌آمیزی نیست، علمی که معلم به یادگیرندگان منتقل می‌کند علمی است که از جانب خداوند بر پیامبرانش نازل شد، بنابراین این ویژگی علمی معلمان است. نکته بعدی صبر معلم است، همانگونه که پیامبران ما در همه امور خود صبر را پیشه کردند. اگر معلمی نسبت به وظیفه ذاتی که دارد ویژگی صبر را بر خود مزین کند می‌تواند بر مخاطب خود موثر باشد.

وی تبیین کرد: ما همه دانشجو بودیم و استادان صبور خود دوست داشتیم و فاصله می‌گرفتیم از اساتیدی که صبور نبودند. نکته بعدی ایمان است، معلم باید به شغل خود ایمان داشته باشد. ایمان داشته باشد که چقدر رفتار و کردار و گفتارش می‌تواند بر مخاطب تأثیر بگذارد. یادگیرندگان ما با سنین مختلف رفتار و کردار و گفتار ما را الگو قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند متذکر شد: اگر ورود به این شغل کردیم باید ویژگی‌هایی که پیامبران بزرگ خدا مزین بودند به آن، داشته باشیم. همچنین جایگاه اجتماعی معلم که در بسیاری از کشور‌های جهان جایگاه معلم بسیار جایگاه والایی است، بنابراین ما امروز برای تقدیر و تشکر از این مقام رفیع جمع شده‌ایم.

امام جمعه شهر جدید پرند به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت بنده توفیق دارم که چندین سال است در حوزه تحصیل و تدریس با دانشگاه در ارتباط هستم.

 حجت‌الاسلام کاظمی در ادامه گفت: جامعه‌ای که موشک و پهباد دارد پیشرفته نیست، جامعه‌ای پیشرفته و متمدن است که در درجه اول انسان‌های فرهیخته‌ای دارد، چراکه فکر و مبانی و ایدئولوژی اسلام ناب تأثیرش می‌تواند از موشک و پهباد‌ها بیشتر باشد.

وی به شرایط سخت اقتصادی دانشگاه نیز اشاره کرد و تبیین کرد: این دریافتی‌ها برای استادان دانشگاه الحق و الانصاف از ناچیز هم ناچیزتر است.

امام جمعه شهر جدید پرند افزود: آنچه که می‌توانیم اینکه سرانه اقتصادی را کمک کنیم. سرانه شهرک صنعتی نیز می‌تواند کار کند که دانشجویان در کنار تحصیل اشتغال نیز داشته باشند که نیازی نباشد از وام برای امور ادامه تحصیل‌شان داشته باشند.

یکی از استادان به نمایندگی از سایر استادان دانشگاه سخنرانی کرد و ضمن گرامیداشت روز استاد از اساتیدی که دیگر در جمع ما نیستند با ذکر نامشان و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برایشان از ایشان نیز یاد کرد.

در پایان این مراسم از استادان دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و گل تقدیر شد.

برگزاری روز معلم و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی درراستای تبریک روز استاد در کلاس‌های آموزشی این دانشگاه حضور پیدا کردند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی با حضور در کلاس‌های آموزشی دانشگاه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از مقام شامخ معلمان زحمتکش و استادان تجلیل کرد.

تجلیل از استادان دانشگاه آزاد استان مرکزی

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت آیت الله مطهری، روز معلم و هفته بزرگداشت مقام استاد، رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای هیئت علمی واحد اراک دیدار کردند.

مرتضی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام رسول ظرافت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در کلاس درس اساتید در دانشکده‌ها با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت مقام استاد از زحمات آنان قدردانی کردند.

برگزاری روز معلم و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

مراسم «بزرگداشت مقام استاد و روز معلم» به‌صورت دورهمی خانوادگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور خانواده استادان برگزار شد.

در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام معلم و استاد برنامه‌های اجرای تئاتر، موسیقی، خاطره‌گویی اساتید، شعرخوانی فرزندان، پخش نماهنگ، تقدیر از فرزندان حاضر در مراسم، قرائت بیانیه تشکل استادان مجمع نخبگان اه آزاد اسلامی واحد بروجرد در حمایت از عملیات «وعده صادق» و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و صرف شام به‌صورت خانوادگی برگزار شد.

برپایی نمایشگاه کتاب در دانشکده بحرالعلوم دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

به مناسبت روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، نمایشگاه کتاب در دانشکده بحرالعلوم دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برپا شد.

نمایشگاهی توسط انتشارات امتیاز با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب و با ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف به دانشجویان عرضه می‌شود و کتب این نمایشگاه در زمینه روانشناسی، تاریخی و مذهبی است که از ساعت ۸ تا ۱۸ در طبقه همکف ساختمان بحرالعلوم دائر است.

فردا پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) پایان این نمایشگاه خواهد بود.

اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد آذرشهر تجلیل شدند

به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم، سرآمدی آموزش و گرامی‌داشت مقام شامخ معلم با اقتباس از استاد شهید آیت‌الله مطهری که پرچمدار منش، اخلاق و الگوی معلمان در جهان معاصر بوده، مراسم تجلیل و تکریم اعضای هیئت علمی در محل سالن شهید سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر برگزار شد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

داود ابراهیم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر در این جلسه به استادان و اعضای هیئت علمی و همکاران، به مناسبت روز معلم و مقام استاد تبریک گفت و از تلاش‌های اعضای هیئت علمی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی دانشگاه قدردانی کرد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

این مراسم به مناسبت تکریم و تجلیل از مقام معلم و با دعوت هیئت رئیسه دانشگاه از اعضای هیئت علمی برگزار شد. در پایان این مراسم که در محیطی کاملأ صمیمی برگزار شد از اعضای هیئت علمی دانشگاه تجلیل شد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

ابراهیم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در کلاس‌های درس مدارس پسرانه دبیرستان خورازمی، دبیرستان شهید رجایی و مدارس دخترانه دبیرستان میثاق و کوثر شهرستان آذرشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های معلمان این مجموعه با اهدا لوح تقدیر و هدایا تقدیر کرد.

تقدیر از تعامل دانشگاه آزاد لارستان با سپاه پاسداران و نیروی انتظامی

به مناسبت روز استاد و گرامیداشت هفته معلم، فرماندهان انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان لارستان به صورت جداگانه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با مهدی زارع رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

گزارش روز معلم////////////////////////////

عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لارستان در این مراسم با اشاره به اهمیت تعامل همه‌جانبه دانشگاه با این ارگان مهم انقلابی از تلاش‌های رئیس و مجموعه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تقدیر کرده و حضور خود در این جلسه را در راستای تکریم مقام استاد و همچنین بزرگداشت روز عقیدتی سیاسی که رئیس این دانشگاه یکی از مربیان عقیدتی سیاسی آن است برشمرد و خواستار تعامل و ارتباط بیش از پیش دوجانبه شد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

محمد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان هم ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، تعامل حداکثری استادان این دانشگاه با نیروی انتظامی در برگزاری مناسبت‌های مختلف و کارگاه‌های آموزشی و مقوله جهاد تبیین را بسیار منحصر به فرد عنوان کرد و خواستار تداوم این فعالیت‌ها و همکاری‌های دوجانبه شد.

در این دیدار‌ها با اهدای لوح از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تقدیر شد.

رسالت خطیر معلمان و استادان دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد است

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم گرامیداشت این روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، این روز را به همه اساتید و معلمانی که در راستای علم و پژوهش در تلاش هستند، تبریک گفت.

سیروس فارسی افزود: ۱۲ اردیبهشت و روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر اساتید و معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور به عنوان زیر بنای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.

گزارش روز معلم////////////////////////////

وی تبیین کرد: رسالت خطیر معلمان و اساتید و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد، تحول انسان‌ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است، چراکه هیچ جامعه‌ای بدون داشتن نسلی دانا نمی‌تواند توانا شود و به اهداف والای خود برسد.

گزارش روز معلم////////////////////////////

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت همچنین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای واحد در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ساماندهی منابع مالی و انسانی، گفت: امیدوارم بتوانیم وظیفه سنگین خود را به نحوی که در شأن نام و جایگاه معلم است، انجام دهیم و با تعلیم و تربیت دانشجویانی که امانتهای الهی در دست ما هستند، کشور و جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت روزافزون سوق دهیم. 

گزارش روز معلم////////////////////////////

در ادامه این مراسم مسعود رودکی معاون آموزشی و معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت نیز ضمن تبریک روز استاد، سخنانی را ایراد کردند و به سوالاتی که از سوی استادان مطرح شد پاسخ دادند. 

در پایان این مراسم از تعدادی از استادان بازنشسته و استادانی که ارتقای مرتبه علمی داشته‌اند با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

تجلیل از مقام استاد در دانشگاه آزاد بیضا

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

علم و آموزش احیاگر وجود و خلقت انسان‌هاست

آیین پاسداشت روز معلم و مقام شامخ استاد و تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز، وجود شریف استادان را ستودنی توصیف کرد و درباره مسائل آموزش، استاد و جایگاه استاد به ایراد سخنرانی پرداخت.

حسین استادی عنوان کرد: اولین معلم بشریت خدا است و علم و آموزش که احیاگر وجود و خلقت انسان‌هاست، از طرف محضر قدسی الهی به سراسر عالم سرازیر شده و انسان بدون علم، موجودی ناشناخته است، بنابراین علم، آموزش و در نهایت معلم و جایگاه معلم خیلی ارزشمند است.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد که با نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت‌های مستقیم مقام معظم رهبری پایه‌گذاری و تأسیس شد، در این راستا نخستین واحد دانشگاهی در شهر اولین‌ها با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز راه‌اندازی شد که از بدو تأسیس، این واحد دانشگاهی با وجود امکانات کم و فضای ناکافی به همت وثیق همکاران و محرک اساسی خیراندیشان و حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان وقت، مسیر اصلی خود را در پیشرفت و توسعه علم و آموزش طی کرده و اکنون به این مرحله بلوغ رسیده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز با اشاره به تحصیل بیش از ۱۲۳ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه را تبدیل به بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان کرده که به برکت مجاهدت‌های علمی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور این امر مهم اتفاق افتاده است.

استادی با بیان تاریخچه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز و پیشرفت‌های چشمگیر این واحد دانشگاهی مستقل در مدت زمان کوتاه، بر اهمیت ویژه واحد‌های دانشگاهی علوم پزشکی و حمایت‌های همه جانبه دانشگاه در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این واحد‌های دانشگاهی تأکید و حرکت در علم پزشکی را حرکت در مرز‌های علم عنوان کرد که لازمه آن، افزایش مرتبه علمی، فرهنگی و ارتقاء آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه است و باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی هم ضمن پاسداشت مقام شامخ استاد و تبریک روز معلم، با اشاره به مسئولیت بزرگ دانشگاه‌ها در ایجاد جامعه سالم، مجلس قوی، دولت توانمند، دانشگاه علم‌آفرین و در نهایت اصلاح جامعه را منوط به آموزش هدفمند، صحیح و انگیزه‌دار عنوان کرد:

 حمید میرزائی گفت: ما امروز در عصر انفجار اطلاعات هستیم و یک راه نیز بیشتر نداریم و آن، راه علم و آموزش است. برای اینکه در عرصه تحولات جهانی جایگاهی پیدا کنیم باید به دانشگاه و آموزش صحیح و اصولی تکیه کنیم.

بابک ابری، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز هم ضمن عرض خیرمقدم و تبریک و تهنیت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت علامه استاد مطهری که مزین به روز معلم است، گفت: «معلمی شغل انبیاست» و تعلیم و تربیت از جمله خصوصیات بارز پیامبران است، یعنی ما معلمان و استادان در مسیر و راهی حرکت می‌کنیم که برترین انسان‌های تاریخ بشریت آن راه را رفته‌اند، به این دلیل جایگاه، مقام و منزلت معلم و استاد در تمام جوامع بسیار قابل توجه است.

همچنین در این مراسم از اساتید نمونه و برگزیده گروه‌های مختلف آموزشی به همراه استادان و همکاران تازه بازنشسته شده دانشگاه تجلیل و از زحمات تمامی همکاران شاغل در گرو‌های مستقل آموزشی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اولین معلم هستی خداست

به مناسبت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم, به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق مراسم جشنی با حضور امام‌جمعه شهر نراق، معاونت نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های شرق استان،  شهردار و اعضای شورای شهر نراق، ریاست و هیئت رئیسه دانشگاه در محل محوطه ساختمان قدیم دانشگاه برگزار شد.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

حمیدرضا بهرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق ضمن گرامیداشت یاد و خاطرة استاد شهید مطهری و یادآوری خاطرات گذشته دانشگاه، روز معلم را به اساتید تبریک گفت.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام کاشانی در سخنانی به ذکر مقام والای معلم در اسلام پرداخت. حجت‌الاسلام عینلو امام جمعه نراق نیز با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اولین معلم هستی را خداوند دانست که تربیت‌کننده بشر است.

امروز اولویت دانشگاه آزاد خمینی‌شهر تحول در کلاس درس است

مراسم جشن گرامیداشت روز استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با حضور علی حیدری رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز و هفته مقام شامخ استاد، از نگاه غیرمادی اساتید در کیفی سازی تدریس به عنوان کاری از روی عشق و ایثار نام برد و اظهار کرد: اساتید دانشگاه با همت والا و انگیزه مثال زدنی در جهت تربیت نیروی متخصص و متعهد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و در این راستا بر حفظ کیفیت آموزشی اهتمام دارند.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

 

حیدری در جمع اساتید دانشگاه با تأکید بر جدی گرفتن پروژه کیفی‌سازی آموزشی و کارآمد سازی دوره‌های تحصیلی و همچنین لزوم تغییر و تحول در امر آموزش دانشجو بیان کرد: امروز اولویت دانشگاه تغییر و تحول در کلاس درس است. دانشجو بازوی استاد در طرح‌های برون دانشگاهی محسوب می‌شود و اگر دنبال تربیت نیروی متخصص، ماهر و متعهد هستیم باید با بهره‌گیری از اختیارات استادان در امور آموزشی از جمله نوآوری در تدریس، تغییر مکان کلاس در جهت آموزش مهارتی، انجام بازدید‌های علمی، هدایت دانشجو به سمت شرکت در دوره‌های تخصصی و زمانبندی مناسب ساعت برگزاری کلاس، در آموزش دانشجویان تغییر و تحول ایجاد کنیم.

وی با اشاره به رشد ۸۰ درصدی طرح‎های برون‌دانشگاهی از نظر تعداد و مبلغ در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‎شهر افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه، تعامل خوب دانشگاه با مسئولین محترم شهرستان، ارتباط موثر با دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مشارکت و همراهی اساتید گرانقدر و کارکنان، درآمد‌های غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد خمینی‎شهر به نسبت سال قبل با رشد سه برابری مواجه شد و با برنامه‎ریزی و مدیریت درآمد‌ها و هزینه‌ها بر توسعه همه جانبه دانشگاه و فراهم نمودن رفاه اساتید و کارکنان در حد توان توجه شده است.

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

در پایان مراسم، از ۱۲ استاد برتر آموزشی و چهار استاد برتر اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

مراسم تجلیل از استادان دانشگاه آزاد جاسب

به مناسب هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد همراه با نکوداشت مقام شامخ علامه شهید مرتضی مطهری، مراسم تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب با حضور محمود ربانی بیدگلی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد جاسب، حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شرق استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن محمدی مسئول امور فرهنگی و جهاد تبیین دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب، حمید رضا یوسفیان معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی، استادان و اعضای شورای فرهنگی در سالن سلف سرویس واحد جاسب برگزار شد و از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب تجلیل شد.

تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جان‌ها جاری می‌کنند، خود لحظه لحظه می‌سوزند و با دانش خویش، جامعه را می‌سازند و فردایی باشکوه را نوید می‌دهند.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و استاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علم و اخلاق استاد مرتضی مطهری با اشاره به اینکه معلمی از صفات خداوند و شغل انبیاء است، اظهار کرد: تعلیم وتربیت سنت حسنه آفرینش است. تندیس زرین و طلایی تربیت، نقش برجسته‌ای است حک شده بر دامن رسولان الهی و میراثی است که ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) آن را ودیعه برای ائمه معصومین (س) نهاده و آن بزرگوران به درستی مسؤلیت تربیت را به دوش شما استادان و معلمان گرامی منتقل کرده‌اند.

ربانی بیدگلی ادامه داد: استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشورمان ایران اسلامی در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند. شایسته است به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژ استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب که عمر خود را وقف آموزش سرمایه‌های ایران اسلامی کرده‌اند تبریک بگویم، امیددارم لطف و فضل خداوند در مسیر تعالی علمی و پرورش نسل آینده ساز کشور شامل حال ما باشد.

وی منطقه جاسب را با داشتن طبیعت زیبا و ظرفیت‌های بسیار خوب برای ورزش همگانی و پیاده‌روی توصیه کرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی کاشانی معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شرق استان مرکزی نیز ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) در در یک جمله کامل و دقیق در باب جایگاه معلمین تصریح کرد: معلم‌هایی که داشته اید بخاطر آورید، یادآور شوید اینها دچار مشقت در زندگی نمی‌شوند و افزود: اللّهُمَّ اغْفِر لِلمُعَلِّمینَ و أطِل أعمارَهُم و بارِک لَهُم فی کَسبِهِم. خدایا آموزگاران را بیامرز؛ عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن.

حمیدرضا یوسفیان معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب هم خاطرنشان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با گرامیداشت یاد استاد علم و اخلاق، شهید دکتر مرتضی مطهری فرصتی ارزشمند است برای بزرگداشت و قدردانی از مقام اساتید و معلمان که صادقانه در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند. امیداست بتوانیم با همکاری کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه و بهره‌گیری از عزم استوار، تلاش مخلصانه و هدفمند شما خوبان، جایگاه دانشگاه را در رشد و پیشرفت کشور، ارتقاء بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازیم

بزرگداشت روز استاد در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر

به مناسبت سالروز شهادت متفکر و محقق شهید؛ استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام استاد با اهدای گل به استادان و توزیع    شیرینی بین دانشجویان از مقام والای استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تجلیل شد

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند..

براساس روال هرساله به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد، معاون توسعه و مدیریت منابع به همراه مسئول روابط عمومی و ناظر آموزش با حضور در کلاس درس استادان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری با اهدای گل از تلاش‌های علمی و آموزشی آنان تقدیر شد.

امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با صدور پیامی، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت:متن پیام بدین شرح است: انسان‌هایی که نام خود را در زمره­ واژه­ مقدس معلم ثبت کردند، رهروی راه انبیاءاند و به سان آنان با زدودن ظلمات جهل و نادانی، زلال ایمان را در لوح جان جاری می‌سازند. به راستی که اینان با تحمل رنج در اعطای گنج علم و دانش به دیگران همچون شمعی می­ سوزند و صبورانه رسالت الهی خود را به مقصود می‏ رسانند. روز معلم و استاد یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم همت گماشته اند. ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری، روز معلم و استاد را به تمامی معلمان و استادان کشور به ویژه اساتید گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و معلمین گرامی مجتمع آموزشی و فرهنگی سما که عمر خود را وقف آموزش نموده اند، تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق باشند

جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند

.به مناسبت گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز معلم هیات رئیسه دانشگاه با حضور در کلاس‌های درس از اساتید تقدیر و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته