دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 09:34

کواکبیان: از کاندیداتوری ریاست مجلس استعفا داده بودم، آراء بنده نباید اعلام می‌شد

نماینده مردم تهران خطاب به لاریجانی درباره انتخابات رئیس مجلس در هفته گذشته گفت:‌ روز سه‌شنبه ما هر چه اظهار کردیم، شما مسخره کردید که بنده بای بای می‌کنم در صورتی که بنده بای بای نداشتم، می‌خواستم انصراف بدهم.
کد خبر : 90896

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا مصطفی کواکبیان در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اصل 67 قانون اساسی و بند 11 ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: بنده از شما تشکر می‌کنم که به من وقت دادید تا سخن بگویم، روز سه شنبه ما هر چه اظهار کردیم شما مسخره کردید که بنده بای‌بای می‌کنم در صورتی که بنده بای‌بای نداشتم می‌خواستم انصراف بدهم.


وی افزود: صدا و سیما هم در انتشار خبر مجلس گفت: کواکبیان 11 رأی آورده است. آقای لاریجانی شما رویه را می‌دانید! کسی که انصراف داده است آرایش باطل است. گرچه حداقل عده‌ای بودند که بیشتر از اینها به ما رأی دادند.


نماینده مردم تهران در مجلس دهم تأکید کرد: رهبری روز جمعه شاخص‌های انقلابی با تقوا را بیان کردند و طبق قانون اساسی نمایندگان باید در انجام وظیفه تقوا را رعایت کنند البته ما می‌دانیم که عزت و ذلت دست خداست.


به گزارش آنا روز سه‌شنبه هفته گذشته علی لاریجانی نماینده قم و مصطفی کواکبیان برای کرسی ریاست مجلس دهم اعلام کاندیداتوری کردند که دقایقی بعد از این اعلام کواکبیان اعلام انصراف کرد اما لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت که چون رأی گیری آغاز شده است، امکان انصراف نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته