ماهنامه یادآفرین منتشر شد
بهگزارش گروه فرهنگی آنا، مدیر مسئول این مجله، محمدرضا رستمی از روزنامهنگاران باسابقه مطبوعات و از کارشناسان و مدرسین برندینگ ملی و شهری در ایران است.
ماهنامه یادآفرین با رویکرد توسعه برندینگ ملی در ایران با مشی تحقیقی با بررسی و تشریح توانمندی های داخلی و نگاه به روندهای توسعه ای که در دیگر جوامع طی شده است، در نیمه خرداد ماه شماره نخست خود را با همکاری و همراهی جمعی از متخصصین این حوزه و روزنامه نگاران حرفه ای بر پیشخوان مطبوعات عرضه کرده است.
مخاطبان اصلی این ماهنامه مدیران و کارشناسان حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، مدیران و متخصصین و کارشناسان بخش گردشگرى و توریسم، فعالین و علاقه مندان حوزه برندینگ و فعالین بخش اقتصادی و اتاق های بازرگانی می باشد.
این ماهنامه با رویکرد برندینگ در حوزه شهری و مکانی به معرفی، تحلیل و بررسی روش های توسعه برندینگ شهرها و اماکن مختلف می پردازد و روند تبیین راهکارها و برنامه های این حوزه از برندینگ را بررسی خواهد کرد. همچنین بخشی از ماهنامه به پوشش سایر مباحث حوزه برندینگ همچون برندینگ کالا و خدمات، برندینگ ورزشی، برندینگ شخصی و... خواهد پرداخت.
توسعه برندینگ شهرها و اماکن شامل أماکن کوچک(رستوران،هتل،فروشگاه،بیمارستان، ...)، و اماکن بزرگ مثل روستا، شهر، استان و کشور می شوند که أولویت اول این ماهنامه تمرکز بر موضوع برندینگ این اماکن و توسعه گردشگری خواهد بود.
انتهای پیام/