ماهنامه یادآفرین منتشر شد

ماهنامه یادآفرین با رویکرد توسعه برندینگ در ایران در نیمه خرداد ماه 95 منتشر شد.

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا، مدیر مسئول این مجله، محمدرضا رستمی از روزنامه‌نگاران باسابقه مطبوعات و از کارشناسان و مدرسین برندینگ ملی و شهری در ایران است.


ماهنامه یادآفرین با رویکرد توسعه برندینگ ملی در ایران با مشی تحقیقی با بررسی و تشریح توانمندی های داخلی و نگاه به روندهای توسعه ای که در دیگر جوامع طی شده است، در نیمه خرداد ماه شماره نخست خود را با همکاری و همراهی جمعی از متخصصین این حوزه و روزنامه نگاران حرفه ای بر پیشخوان مطبوعات عرضه کرده است.


مخاطبان اصلی این ماهنامه مدیران و کارشناسان حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر، مدیران و متخصصین و کارشناسان بخش گردشگرى و توریسم، فعالین و علاقه مندان حوزه برندینگ و فعالین بخش اقتصادی و اتاق های بازرگانی می باشد.


این ماهنامه با رویکرد برندینگ در حوزه شهری و مکانی به معرفی، تحلیل و بررسی روش های توسعه برندینگ شهرها و اماکن مختلف می پردازد و روند تبیین راهکارها و برنامه های این حوزه از برندینگ را بررسی خواهد کرد. همچنین بخشی از ماهنامه به پوشش سایر مباحث حوزه برندینگ همچون برندینگ کالا و خدمات، برندینگ ورزشی، برندینگ شخصی و... خواهد پرداخت.


توسعه برندینگ شهرها و اماکن شامل أماکن کوچک(رستوران،هتل،فروشگاه،بیمارستان، ...)، و اماکن بزرگ مثل روستا، شهر، استان و کشور می شوند که أولویت اول این ماهنامه تمرکز بر موضوع برندینگ این اماکن و توسعه گردشگری خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا