دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1395 - 12:07
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: منصوریان باید از افراد باتجربه‌تری در کادرش استفاده کند/ بعضی از بازیکنان در کار مظلومی دخالت می‌کردند

سرپرست سابق استقلال تهران گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و حواشی‌ای که در این تیم به‌وجود می آید نیاز به افراد باتجربه دارد تا بتوانند این حواشی را جمع کنند.
کد خبر : 90767

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران بعد از کش وقوس‌های فراوان و مرور برنامه‌های چند مربی داخلی و خارجی، علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی این تیم برای فصل بعد رقابت‌ها انتخاب کردند.


میرشاد ماجدی، سرپرست سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی استقلال گفت: «منصوریان یکی از مربیان فوتبال ایران است که موفق شد در مدت زمان کوتاهی مراحل پیشرفت را طی کند. او در مکتب استقلال رشد کرد و با این تیم بیگانه نیست. معمولا قبل از انتخاب یک سرمربی باید حرف‌ها و پیشنهادها را مطرح کرد و زمانی که سرمربی تیم انتخاب شد، کاری جز حمایت کردن نباید انجام بدهیم.»


وی ادامه داد: «اکنون همه پیشکسوتان باشگاه باید از منصوریان حمایت کنند، چون این مربی جوان نیاز به حمایت بزرگان دارد تا بتواند در استقلال موفق شود.»


ماجدی در خصوص مربیانی که قرار است با منصوریان به استقلال بیایند، افزود: «استقلال باشگاه بزرگی است و حواشی‌ای که در این تیم بوجود می آید نیاز به افراد باتجربه دارد تا بتوانند این حواشی را جمع کنند. به نظر من منصوریان باید از مربیان باتجربه‌تری در کادرش استفاده کند تا در روزهای سخت بتوانند به او کمک کنند.»


وی درباره عملکرد پرویز مظلومی در استقلال در فصل قبل رقابت‌ها بیان کرد: «مشکلات مظلومی از زمانی شروع شد که بعضی از مسئولان باشگاه با صحبت های خودشان فشار زیادی روی کادر فنی ایجاد کردند. در حالی که تیم برای کسب سهمیه بسته شد، مسئولان باشگاه قول قهرمانی در دو جام را به هواداران دادند و انتظارت هوادار را بالا بردند. همچنین اشتباه دیگر مظلومی این بود که به بازیکنان اجازه می‌داد تا در کارش دخالت کنند. هر چند او این مساله را کتمان می کرد، در واقع بعضی از بازیکنان استقلال در کار سرمربی تیم دخالت می‌کردند.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته