دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1395 - 09:55
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس:

دانشگاه آزاد اسلامی در خط مقدم ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) قرار دارد

دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با همکاری دفتر نهاد رهبری و مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) به میزبانی واحد مرودشت نخستین کارگاه آموزشی روش تدریس وصیت‌نامه حضرت امام (ره) را برگزار کرد.
کد خبر : 90733

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، در این کارگاه که همزمان با سالروز ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی برگزار شد، جمعی از استادان و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاهی استان فارس با اهمیت و شیوه صحیح تدریس درس وصیت‌نامه امام راحل آشنا شدند.


دکتر عبدالحمید فرزانه، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی با توجه به خدمات متعدد این دانشگاه، پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در دروس ارزشمندی همچون آموزش قرائت قرآن کریم، وصیت‌نامه امام (ره) و دفاع مقدس را نشانه جهت‌گیری درست این مجموعه عظیم علمی و فرهنگی معرفی کرد.


وی شخصیت چندبعدی و کامل امام خمینی(ره)، محتوای غنی، مخاطبان متنوع وصایای و نیاز مبرم نسل جوان به شناخت اندیشه‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران را از عوامل ضرورت تدریس وصیت نامه الهی - سیاسی امام(ره) در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برشمرد و از دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر پیشگامی در این عرصه سپاسگزاری کرد.


به گزارش آنا، این کارگاه که با همت گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته