دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1395 - 19:09
در سالروز ارتحال امام؛

دادستان کل کشور : فضای مجازی امروز مانند سرطان در حال ریشه دواندن است

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی است، یادآور شد: فضای مجازی امروز مانند سرطان در حال ریشه دواندن است و مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند از شورای عالی فضای مجازی و مسؤولان ارتباطات گله‌مند هستم.
کد خبر : 90723

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری امروز در مراسم بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلای این شهر بیان کرد: سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) بوده و کشور عزیز ما امروز به این مناسبت به سوگ نشسته است.


دادستان کل کشور تصریح کرد: مردم رشت هم‌نوا با ملت، مجلس باشکوهی به منظور تجلیل از خدمات امام (ره) برگزار کردند و توفیق حضور در این مجلس را پیدا کردم.


دادستان کل کشور اضافه کرد: رابطه‌ای بین عاشورا، سخنان امام (ره) و 15 خرداد وجود دارد و پس از آن امام (ره) تبعید شد.


حجت الاسلام منتظری 15 خرداد را مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امام (ره) روی حادثه کربلا دست گذاشت و فرمود رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد در این مملکت دانشمند، قرآن، علمای دین و احکام اسلام باشد.


دادستان کل کشور بیان کرد: امام(ره) در 13 خرداد ماه سال 42 فرمود دولت پهلوی براساس تبعیت از رژیم صهیونیستی به ما حمله می‌کند، ایشان رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب معرفی کرد که در بین کشورهای اسلامی توسط کشورهای غربی ایجاد شده و به دنبال اسلام‌زدایی بوده و این امر را از سال‌های گذشته طراحی کرده است.


وی خاطرنشان کرد: امام (ره) با ویژگی عرفان و خداشناسی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و فتوای ایشان به عنوان مرجع تقلید برای ما قابل عمل و اجرا است.


وی امام (ره) را متخصص در امور دینی و فقیه جامع‌الشرایط خواند و گفت: وظیفه مقلدان عمل به حکم مجتهد است و به عنوان حکم شرعی محسوب می‌شود.


دادستان کل کشور با اشاره به اینکه بعضی از اذهان، سخنان و شیطنت‌های موجود، اقدامی در راستای تضعیف ولی فقیه است، افزود: سخنان ولی فقیه برای تمام مردم حتی برای مراجع تقلید حجت شرعی است.


وی ادامه داد: شخصیت امام (ره) دارای سه بعد بوده و یک بعد آن مرجعیت، شخصیت دوم امام (ره) بعد رهبری و بنیانگذار بودن انقلاب اسلامی است.


منتظری بعد سوم شخصیت امام را الگو و اسوه بودن در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام دارای اصولی در انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری برخی از اصول امام را برشمردند.


وی یکی از اصول امام را موضوع دشمن‌شناسی و توجه به ترفندهای دشمن نامید و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود جامعه را به جهاد کبیر توجه دادند.


منتظری با بیان اینکه صلاح امت به وحدت است و مردم باید پشت سر یکدیگر و یک‌صدا حرکت کنند، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن فرمود باید با جهاد کبیر به مقابله به کفار برخاست.


وی یکی از بزرگ‌ترین حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به مردم را موضوع اقتصادی عنوان کرد و گفت: هدف نخست دشمن ضربه زدن به اقتصاد و دومین هدف آن نیز صدمه و آسیب به موضوع فرهنگ کشور است.


دادستان کل کشور اظهار کرد: مردم ایران از 15 خرداد سال 42 در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستاده‌اند و اکنون با استکبار آمریکا که در مقابل سعادت مردم قرار دارد، مبارزه می‌کنند.


منتظری خاطرنشان کرد: ملت ایران هشت سال دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشت تا زیر بار زور آمریکا نرود و اکنون باید تاکتیک‌های روز آمریکا را بشناسیم.


منتظری با اشاره به اینکه دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی است، یادآور شد: فضای مجازی امروز مانند سرطان در حال ریشه دواندن است و مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند از شورای عالی فضای مجازی و مسؤولان ارتباطات گله‌مند هستم.


وی گفت: مقام معظم رهبری خواستار راه‌اندازی شبکه ملی فضای مجازی شدند و سخن ما به دولت‌مردان این است که به فریاد ملت و جوانان برسید.


منتظری با اشاره به اینکه امام به وظیفه خود عمل کرد و مردم نیز هزینه‌های بسیاری داده‌اند، یادآور شد: گیلان دارای شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله بهجت، آیت‌الله محمدی گیلانی و آیت‌الله احسان‌بخش است که نباید از یادها بروند و این شخصیت‌ها را باید زنده نگه داریم و مشابه‌سازی کنیم.


منتظری بیان کرد: در گیلان از هر سه ازدواج یک مورد منجر به طلاق می‌شود و در رشت از هر دو ازدواج یکی به طلاق می‌انجامد.


وی با تأکید بر اینکه دشمن به اعتقادها و معارف دین مردم حمله کرده است، اظهار کرد: اگر مراقب حیله‌های دشمن نباشیم از بین می‌رویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته