دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1403 - 11:32
ابراهیمی خبر داد

راه‌اندازی مرکز توانبخشی اعصاب

راه‌اندازی مرکز توانبخشی اعصاب
رئیس دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه‌اندازی مرکز توانبخشی اعصاب این دانشکده و همچنین پذیرش دانشجوی دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : 906907

به  گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسماعیل ابراهیمی رئیس دانشکده علوم توانبخشی با بیان اینکه مهمترین مسئولیت رئیس دانشکده، سیاست گذاری نظام آموزشی برای تربیت نیروی انسانی در سطوح مختلف است، عنوان کرد: سعی بر آن داریم، تا با ارتقاء زیر ساخت‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن امکانات لازم، زمینه رشد و شکوفایی دانشجویان را در تمام زمینه‌های آموزشی فراهم کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه هدف ما افزایش و بهبود امکانات برای ارائه خدمات مطلوب و در خور منزلت مراجعین، دانشجویان و کارمندان دانشکده است، افزود: افتتاح مرکز توانبخشی اعصاب با کمک خیر از مهمترین اقدامات سال جاری است.

رئیس دانشکده توانبخشی اظهار کرد: با توجه به جایگاه نخست دانشکده در حوزه آموزشی بین تمامی دانشکده‌های علوم توانبخشی کشور و همچنین رتبه نخست پژوهشی در بین دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران، حفظ این جایگاه و تداوم آن، با تلاش تمامی اعضا هیئت علمی و پرسنل دانشکده از برنامه‌های شاخص سال جاری است.

وی اضافه کرد: پذیرش دانشجوی ای حرفه‌ای فیزیوتراپی برای نخستین بار در دانشکده از اولویت‌های برنامه‌های سال ۱۴۰۳ است.

ابراهیمی با بیان این مطلب که تصویب ضرورت رشته ای حرفه‌ای شنوایی شناسی در سال قبل با تلاش اعضا بورد تخصصی رشته شنوایی شناسی و اعضا هیئت علمی مطرح و انجام شد، امسال مراحل تصویب این رشته و پذیرش دانشجو در این مقطع انجام خواهد شد.

وی تکمیل و افزایش فضا‌های آموزشی و بهداشتی ساختمان آموزشی ابن سینا را از دیگر برنامه‌های پیشرو عنوان کرد. همچنین بهسازی مهدکودک دانشکده در دست اقدام است.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم توانبخشی با حضور تمامی پیشکسوتان دانشکده و اعضا فعلی دانشکده برگزار خواهد شد.

وی با تشریح عملکرد دانشکده در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در کنار انجام وظایف عادی که باید انجام می‌شود، فعالیت‌هایی در راستای تسهیل ماموریت‌های اصلی را آغاز کردیم.

ابراهیمی با تشریح مهمترین دستاورد و اقدامات دانشکده اشاره کرد و گفت: کسب رتبه نخست دانشکده در حوزه آموزشی و پژوهشی بین تمامی دانشکده‌های علوم توانبخشی کشور و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران، افتتاح و احداث مرکز نوآوری توانبخشی، سالن همایش ۲۶۰ نفره و کلاس‌های اطراف، احداث سالن جدید کتابخانه به همراه تجهیزات، شروع بازسازی و افزایش فضا‌های آموزشی و بهداشتی ساختمان آموزشی ابن سینا و تجهیز کلینیک کار درمانی روان دانشکده از اهم اقدامات سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته