دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با برگزاری دو کارگاه آموزشی صورت گرفت

دیدار با خانواده شهید، حسن ختام طرح ضیافت اندیشه اساتید در واحد کهنوج

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید به مدت چهار روز با حضور مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این طرح در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شهسواری واحد کهنوج برگزار شد.
کد خبر : 90603

به گزارش خبرنگار آنا از کهنوج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با تسلیت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از رئیس و مجموعه واحد کهنوج در برگزاری موفق، منظم و پرشور طرح ضیافت اندیشه اساتید تجلیل به عمل آورد و دبیر هم‌اندیشی واحد را به برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای اندیشه‌های اسلام و اقتصاد مقاومتی توصیه کرد.


حجت‌الاسلام حمید انصاریان خواستار توجه و تاکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی و تاثیر کلامی استاد بر دانشجو و تبیین گفتمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی از سوی اساتید و دانشگاهیان شد.


حجت‌الاسلام حسینخانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کل کشور هم وظیفه اسنادان به عنوان افسران جنگ نرم را روشنگری و تبیین فرهنگی اسلامی در بین دانشجویان دانست و از مجموعه واحد کهنوج در برگزاری این طرح تجلیل کرد.


حجت‌الاسلام حاتمی از استادان حوزه و دانشگاه نیز برنامه‌ریزی‌های منظم و استقبال پر شور استادان از این طرح را ستود و ابراز امیدواری کرد این طرح در سایر واحدهای دانشگاهی استان کرمان نیز با همین سطح و کیفیت برگزار شود.


حجت‌الاسلام قنادزاده معاون مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم وحدت، صمیمیت و تعهد به وظایف و مسئولیت‌ها در نزد رئیس و کارکنان واحد کهنوج را مثال زدنی و امیدبخش دانست و گفت: « اسرار و پایبندی مسئولان برگزاری این دوره در واحد کهنوج سبب شد تا دفتر این نهاد برای نخستین بار در مراسم اختتامیه، گواهی‌های شرکت در دوره را به استادان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه تقدیم کند.»



علی اصغر پوربهزادی رئیس واحد کهنوج هم از حجج اسلام انصاریان، حسینخانی، حاتمی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان و قنادزاده و انواری که از استادان برجسته کشوری هستند و با صبر،درایت و همکاری خود موجب برگزاری این طرح در سطح و کیفیتی بسیار بالا شدند، تشکر کرد.


وی گفت: « اطمینان دارم این طرح مبارک اثربخشی فرهنگی و اعتقادی لازم را در راستای بخشیدن به افکار و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی استادان را به‌وجود آورده و اهداف از پیش تعیین شده طرح را محقق ساخته است.»


طرح ضیافت اندیشه اساتید که با حضور استادان واحد کهنوج، جیرفت و مرکز کوهبنان برگزار شد با اهدای گواهی حضور و بسته‌فرهنگی از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به پایان رسید.


دیدار شرکت کنندگان طرح ضیافت اندیشه اساتید واحد کهنوج با خانواده شهید محمد شهسواری


به گزارش خبرنگار آنا از کهنوج در ادامه برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در این واحد دانشگاهی که با استقبال پرشور و مشارکت فعال استادان همراه بود، شرکت کنندگان در دوره به اتفاق مسئولان که در اختتامیه طرح حضور داشتند با خانواده شهید محمد شهسواری دیدار کردند.


انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهید شهسواری و تفقد از همسر و فرزندان آن عزیز بزرگوار، شهید شهسواری را نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی دانست و نقش آفرینی شهدا در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تولد اسلام ناب محمدی را ستود.


علی اصغر پوربهزادی رئیس واحد کهنوج نیز با قدردانی از خانواده معظم شهید شهسواری گفت:«شهید شهسواری هویت و نماد شرف، مقاومت و شجاعت مردم کهنوج است و با تمام وجود به داشتن چنین اسطوره‌ای در حوزه ایثارگری و شهادت افتخار می‌کنیم.»


رئیس واحد کهنوج با تجلیل و تمجید از فرزند برومند شهید شهسواری که از نخبگان علمی شهرستان کهنوج است وی را ادامه دهنده راه و آرمان های پدرش دانست.



این دیدار با اهدای یک بسته فرهنگی از سوی مسئولین واحد کهنوج به خانواده شهید شهسواری و اهدای دو جلد کتاب خاطرات آن شهید بزرگوار توسط فرزند وی به مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کل کشور خاتمه یافت.


برگزاری کارگاه‌های «جنگ نرم» و « نماز و اخلاق اداری ویژه کارکنان»


به گزارش خبرنگار آنا از کهنوج در راستای تحقق اهداف جامع طرح ضیافت اندیشه اساتید به میزبانی این واحد دانشگاهی، کارگاه جنگ نرم با تمرکز بر شبکه ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، آسیب‌ها و اندیشه با حضور پرشور استادان برگزار شد.


امیرحسین شراهی از مدرسان برجسته کشوری با تبیین و روشنگری آسیب‌های فضای مجازی و شیکه‌های ماهواره‌ای در بنیان خانواده‌ها از سرمایه‌گذاری گسترده دشمن جهت تسخیر اذهان و قلوب جوانان و انحراف در اعتقادات آنان خبر داد و آن را یک جنگ تمام عیار در راستای تضعیف بنیان جامعه اسلامی عنوان کرد.


وی در ادامه با تمرکز بر سرمایه‌های اجتماعی خواستار تلاش همه جانبه اساتید جهت روشنگری و تبیین خطرات این آسیب‌های بزرگ شد.


کارگاه جنگ نرم با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان جهت دانش افزایی، رفع ابهامات و انتقال تجارب در فضایی علمی و پر نشاط پایان یافت.


به گزارش خبرنگار آنا، کارگاه نماز و اخلاق اداری با هدف آشنایی بیشتر کارکنان با آثار و فواعد نماز در حوزه کاری و اجتماعی با حضور حجت الاسلام انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این کارگاه آموزشی که به مدت سه روز برگزار شد کارکنان با اصول نماز، دین و اعتقادات اسلامی و تاثیر آن بر اخلاق اداری آشنا و به بیان نظرات پرداختند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به نقش و جایگاه نماز در زندگی فردی و اجتماعی و تاثیر آن در جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌ها پرداخت و داشتن اخلاق اداری و تکریم ارباب رجوع را منوط به رعایت اخلاق اسلامی که سرچشمه آن نماز است دانست.


وی مباحث مطرح شده در این کارگاه اخلاق اداری بر پایه دین مداری را از ضروریات برخورد کارکنان با مراجعه کنندگان دانست و گفت:« اطمینان و اعتماد جامعه در قبال ادارات و نهادها از برخورد مناسب کارکنان آن نهاد با ارباب رجوع سرچشمه می‌گیرد و بازخورد آن در پیشرفت اهداف آن نهاد تاثیرگذار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته