دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش «آمران و ناهیان» در فرهنگ‌سرای امام برگزار شد

همایش «آمران و ناهیان» در روز چهارشنبه 12 خرداد در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار شد.
کد خبر : 90585

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای امام(ره)، به منظور تبیین اندیشه‌های معمارکبیر انقلاب و در راستای آشنایی با «وحدت کلمه» که همواره مورد تاکید آن امام راحل بود «همایش آمران و ناهیان» با حضور شاعران آیینی و مذهبی کشور برگزار می‌شود.


در این همایش همچنین اشعاری در مدح و منقبت امام خمینی(ره) قرائت شده و همچنین جنبه‌های‌ عرفانی و شاعرانه دیوان امام از سوی هنرمندان و شاعران مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.


این برنامه که با حضور شاعران افشین علاء، فاطمه راکعیِ، محمد امین جعفری، امیرمرزبان، مصطفی محدثی خراسانی، عباس براتی پور، سید حسین متولیان، کاظم جیرودی، پاشا خلخالی، سیف اله مجرب(لواسانی)، عمار موحد، مجید لشکری، سیمین میر آفتاب، لیلا وصالی، مریم آویژگان، بنین واصف وبهمن طاهری برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام لواسانی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر سخنرانی کردند و از چندتن از فعالان و آمران به معروف و دوتن از شهدای مدافع حرم تجلیل و قدردانی می‌شود.


وحدت و انسجام ملی و اسلامی از مقوله‌هایی است که از دیرباز مورد توجه عالمان و خادمان به مکتب اهل‌بیت(ع) بوده و تا گسترش واقعی اسلام بر تمام عالم ادامه پیدا خواهد کرد.


مصلحان و عالمان زیادی اعم از شیعه و سنی به مقوله وحدت اسلامی توجه داشته‌اند که از جمله این بزرگان می‌توان به افرادی چون سید‌ جمال‌الدین اسدآبادی، آیت‌الله بروجردی ، سید قطب، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ... اشاره کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرای امام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته