دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1395 - 11:14
از سوی پلیس راهور؛

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

پلیس راه ناجا به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات آخر هفته محدودیت‌های ترافیکی در برخی محور های مواصلاتی کشور در نظر گرفته است.
کد خبر : 90516

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، پلیس راهور با توجه به تعطیلات پیش‌رو در برخی از محورهای مواصلاتی کشور ممنوعیت و محدودیت‌هایی را اعلام کرده است.


بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه دوازدهم خرداد الی ساعت 2 روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه در محورهای کرج- چالوس،هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.


همچنین در محور کرج چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون ممنوع است. همین‌طور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه پانزدهم خرداد الی ساعت 2 بامداد روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه پانزدهم خرداد الی ساعت 2 بامداد روز یکشنبه شانزدهم خرداد با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه به سمت کرج از محدوده دزبن به صورت یکطرفه خواهد بود.


در صورت یکطرفه شدن محور کرج – چالوس در روز پنجشنبه سیزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج جهت تسهیل در عبور و مرور کاروان‌های اعزامی و زائرین مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و پیشگیری از بروز گره ترافیکی در طول مسیر بر حسب ضرورت و شرایط تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.


بر همین اساس در محور هراز تردد انواع تریلرها ممنوع است و تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه دوازدهم خرداد الی 6 روز یکشنبه شانزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.


تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 الی 24 روز شنبه پانزدهم خرداد از رودهن ( انتهای بلوارکریتون) به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روزشنبه پانزدهم خرداد از (آب اسک) تا دو راهی رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.


در محور فیروز کوه تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه دوازدهم الی ساعت 24 روز شنبه پانزدهم خرداد از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع است.


همچنین تردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روز شنبه پانزدهم خرداد الی 24 همان روز از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع است.


در محور آستارا- اردبیل و اردبیل- سرچم تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روزهای جمعه و شنبه ازمحور‌های فوق ممنوع است.


بر پایه اطلاعات پلیس راهور در محور بجنورد –چمن بید-جنگل گلستان تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 22 روز شنبه پانزدهم خرداد از محور‌های فوق ممنوع است.


همین‌طور در محورهای استان قم تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 22 روز پنجشنبه سیزدهم خرداد الی ساعت 15 روز جمعه چهاردهم خرداد از محور سلفچگان به قم و محور قدیم قم – تهران (در مسیر رفت و برگشت) ممنوع است.


به منظور دسترسی به مسیرهای تردد، وسایل نقلیه سنگینی که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از محور سلفچگان – آزادراه ساوه – تهران و بالعکس تردد کنند.


وسایل نقلیه سنگینی که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان-سیستان و بلوچستان- کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند می توانند از مسیر سه راهی نطنز-مورچه خورت-دلیجان-سلفچگان ساوه - تهران و بالعکس و یا از مسیر آزاد راه قم –کاشان و در ادامه از آزاد راه قم –گرمسار به سمت تهران تردد کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته