دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1403 - 15:03

شرکت فرش یلدای کویر کاشان؛ راهی جدید برای دسترسی آسان به فرش‌های با کیفیت

شرکت فرش یلدای کویر کاشان؛ راهی جدید برای دسترسی آسان به فرش‌های با کیفیت
شرکت فرش یلدای کویر کاشان، با بیش از سی سال تجربه در تولید و عرضه انواع فرش با کیفیت، خدمات و تسهیلات مناسبی برای مشتریان خود فراهم کرده است.
کد خبر : 904434

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت فرش یلدای کویر کاشان، با بیش از سی سال تجربه در تولید و عرضه انواع فرش با کیفیت، خدمات و تسهیلات مناسبی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 این شرکت اعلام کرد که انواع فرش با کیفیت خود را مستقیماً به سراسر کشور و به مشتریان خود عرضه خواهد کرد و همچنین این فرش ها به نمایندگی های معتبر و شعب فروش در سطح کشور ارسال خواهند شد.

 ارائه مستقیم تولیدات

 با عرضه مستقیم فرش های تولیدی خود، شرکت فرش یلدای کویر کاشان از واسطه های معمول در بازار جلوگیری کرده و به مشتریان خود امکان مستقیم خرید از منبع را فراهم می‌کند.

کیفیت بالا

با این روش، اطمینان حاصل می‌شود که محصولات با کیفیت و استاندارد از تولید به دست مشتریان می‌رسد.

قیمت مناسب

حذف واسطه ها و مستقیم سازی تولیدات منجر به افزایش رقابت و کاهش قیمت نهایی برای مصرف‌کننده می‌شود.

ارسال به نمایندگی های معتبر

علاوه بر عرضه مستقیم، شرکت فرش یلدای کویر کاشان برندهای خود را به نمایندگی های معتبر و شعب فروش در سطح کشور نیز ارسال می‌کند تا بتواند به تمام نقاط کشور خدمات ارائه دهد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 با حضور در نمایندگی های معتبر، شرکت فرش یلدای کویر کاشان پس از فروش خدمات و پشتیبانی لازم را به مشتریان ارائه می‌دهد.

فروشگاه آنلاین

مشتریان عزیز و خریداران محترم می توانند تمامی محصولات شرکت فرش یلدای کویر کاشان را از طریق فروشگاه آنلاین به آدرس www.yaldayekavir.com خریداری کرده و ضمن برخورداری از تخفیف ویژه، فرش های خود را بدون پرداخت هزینه حمل و نقل با ارسال رایگان ، درب منزل دریافت نمایند

با عرضه مستقیم انواع فرش با کیفیت به سراسر کشور، شرکت فرش یلدای کویر کاشان نه تنها به بهبود دسترسی مشتریان به محصولات خود کمک می‌کند، بلکه با تضمین کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مناسب، نقش بارز و قابل توجهی در صنعت فرش دارد. این روند نه تنها برای شرکت بلکه برای صنعت فرش به طور کلی نیز مزایای قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته