دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«روزآمد» برنده تندیس زرین جشنواره ملی اکو سیستم کارآفرینی

تندیس زرین جشنواره ملی اکوسیستم کارآفرینی به مجله اقتصادی «روزآمد» شبکه پنج سیما تعلق گرفت.
کد خبر : 90423

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، جایزه ملی توسعه دهندگان اکو سیستم کارآفرینی کشور که عصر دیروز در شهر شیراز برگزار شد، در این مراسم برنامه روزآمد موفق به دریافت تندیس زرین جشنواره ملی اکو سیستم کارآفرینی شد.


جایزه ملی توسعه دهندگان اکوسیستم کارآفرینی شیراز در بخش های رسانه و فرهنگ،سرمایه گذاری و منابع مالی، نوآوری وفناوری، برنامه های آموزشی، شرکت های استارتاپ و توسعه دهندگان زیرساخت به 17 توسعه دهنده اکوسیستم کارآفرینی در سه سطح زرین، سیمین و بلورین اعطا شد.


در این مراسم که با هدف پایش اکوسیستم کارآفرینی منطقه و شبکه‌سازی تصمیم‌گیران و مدیران در روزهای دهم و یازدهم خرداد ماه برگزار شد به برنامه «روزآمد» تندیس زرین جشنواره ملی اکوسیستم کارآفرینی تعلق گرفت.


بنا بر این گزارش، جشنواره ملی توسعه دهندگان اکوسیستم کارآفرین با هدف رصد فعالیت بخش های مختلف اجرایی و فرهنگی و رسانه ای کشور برای دومین سال در شیراز برگزار شد و برگزار کنندگان این جشنواره ملی دانشگاه تهران و دانشگده کارآفرینی - بنیاد نخبگان استان فارس و اطاق بازرگانی و صنایع و کشاورزی استان فارس و دانشگاه آزاد است. کاندیدا های این جشنواره با آرای کارشناسان و رای نشریات کارآفرینی و آرای مردمی از سراسر کشور انتخاب می شود.


همچنین دانش بنیان بودن برنامه های فرهنگ ساز، نوآوری و تاثیر بر مخاطب بخصوص تاثیر بر جوانان و... از مهمترین فاکتور ارزیابی داوران جشنواره بود.


برنامه اقتصادی روزآمد، با اجرای رضا امیرحمدی، هیراد حاتمی و ملیحه بسطامی در شبکه پنج سیما هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت 19:15 به مدت 90 دقیقه به روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت 10:20 صبح است.


روزآمد در مسیر اقتصاد مقاومتی با حضور نخبگان و عموم مردم فرهنگ‌سازی می‌کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه پنج سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته