دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1395 - 15:23
والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ - ژاپن؛

شکست سامورایی‌ها در سرزمین آفتاب/ یک گام تا المپیک

تیم ملی والیبال ایران، ست نخست بازی حساس خود مقابل ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر : 90406

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار انتخابی المپیک از ساعت 14:45 امروز (چهارشنبه) مقابل ژاپن به میدان رفت.


تیم ملی ایران در این دیدار حساس با ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) به مصاف ژاپن رفت.


ست نخست؛ 25-20 ایران


در این ست شاگردان لوزانو عملکرد بسیار خوبی داشتند و مشخص بود که به خوبی حریف را آنالیز کرده بودند. کار گروهی و سرویس های خوب بازیکنان ایران آنها را برنده این دیدار کرد.


ست دوم؛ 25-19 ژاپن


در این ست تیم ایران مانند همیشه نبود. ضعف در دریافت اول و توپ‌گیری و همچنین اشتباهات بازیکنان ایران در حمله باعث شد تا برنده این ست تیم ژاپن باشد.در این ست میرزاجانپور پس از ورودش به زمین به کمک موسوی توانستند با چند سرویس خوب امتیازاتی را نصیب ایران کند اما بالاخره زور شاگردان لوزانو به حریف ژاپنی خودشان نرسید و آنها با نتیجه 25-19 پیروز شدند.


ست سوم ؛25-22


در این ست شاگردان لوزانو به بازی برگشتند. دفاع روی توپ بازیکنان و سرویس های خوب عبادی پور در این ست ایران برنده شد.مهدوی و میرزاجانپور را به جای محمودی و معروف در این ست به بازی آمدند و سرویس خوب مهدوی چند امتیاز را به صورت مستقیم نصیب ایران کرد.شهرام محمودی از بازیکنان تاثیرگذار در این ست بود او با چند آبشار خوب امتیاز ایران را به 24-21 رساند.موسوی هم در لحظه آخر برای ایران امتیاز گرفت تا بلندقامتان ایران پیروز این ست شوند.


ست چهارم؛ 25_27 ایران


ملی پوشان در آغاز ست چهارم کمی بی دقت بودند اما عملکرد خوب بازیکنان در این ست حساس نتیجه را به سود ایران کرد.در این ست بازیکنان ایران در دفاع روی تور و هم و در توپ گیری‌ها بهتر عمل کردند همین امر باعث شد تا شاگردان لوزانو در این دیدار حساس نتیجه را به سود خود کنند.


با این پیروزی ایران یکی از شانس های صعود به المپیک است. تیم ملی ایران فردا در ادامه رقابت های انتخابی المپیک فردا ساعت 8:30 دقیقه به مصاف چین می رود.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته