دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1403 - 16:57

نشست سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران برگزار شد

نشست سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران برگزار شد
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در نشستی با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران به تشریح اوضاع جاری در غزه و حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق پرداخت.
کد خبر : 904046

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سُفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران امروز (چهارشنبه) ۱۵ فروردین ماه در نشستی با حضور رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه شرکت کردند.

نجفی در این نشست به تشریح اوضاع جاری در غزه و حمله موشکی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق پرداخت.

در این نشست مرضیه افخم مشاور وزیر امور خارجه و مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امور خارجه، سفرای عربستان سعود و روسیه  نیز حضور داشتند.

در پی حمله موشکی عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق ۱۳ نفر از جمله هفت تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه به شهادت رسیدند.

وزارت امور خارجه ایران در بیانیه‌ای این حمله موشکی را با شدیدترین عبارات محکوم و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی را از جنایت جدید خود پشیمان خواهد کرد و این رژیم جعلی با توسل به اینگونه جنایات ددمنشانه، هرگز از شکست محتوم نجات نخواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته