دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بر اساس تحقیقات میدانی آنا؛

۱۴ فروردین؛ مدارس به‌صورت نیمه‌تعطیل دایر شد

۱۴ فروردین؛ مدارس به‌صورت نیمه‌تعطیل دایر شد
امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین مصادف ۲۲ ماه مبارک رمضان در ایران، دانش‌آموزان و معلمان موظف به حضور حضوری در کلاس‌های درس در سراسر کشور هستند؛ اما تحقیقات میدانی خبرگزاری علم و فناوری آنا شاهد نیمه‌تعطیل بودن مدارس بود.
کد خبر : 903733

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین مصادف ۲۲ ماه مبارک رمضان در ایران، دانش‌آموزان و معلمان موظف به حضور حضوری در کلاس‌های درس در سراسر کشور هستند؛ اما تحقیقات میدانی خبرگزاری علم و فناوری آنا شاهد نیمه‌تعطیل بودن مدارس بود.

بسیاری از دانش‌آموزان و اولیا به دلیل مسافرت‌های نوروزی با وجود اطلاعیه آموزش و پرورش مبنی‌بر اینکه مدارس دایر است، امروز ۱۴ فروردین را تعطیل کردند.

اداره کل آموزش و پرورش بر اساس اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که امروز ۱۴ فروردین تمام مدارس دایر است. همچنین مدارسی هم که جز طرح اسکان نوروزی بودند، قرار بود امروز آخرین روز فعالیت‌شان باشد و باید برای حضور دانش‌آموزان آماده می‌شدند؛ اما بر اساس تحقیقات میدانی ما اکثر مدارس به صورت نیمه‌تعطیل هستند. با وجود اینکه هیچ تصمیمی مبنی بر اینکه مدارس امروز ۱۴ فروردین باشد، گرفته نشده است؛ ۵۰ تا ۶۰ نفر دانش‌آموز از یک مدرسه حضور پیدا کردند.

این اتفاق در پایان اسفندماه نیز همین اتفاق افتاد؛ دانش‌آموزان باید تا ۲۸ اسفند در مدارس حضور پیدا می‌کردند؛ اما بیشتر دانش‌آموزان و معلمان خودشان را ۲۶ اسفند تعطیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته