دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1403 - 14:10

تظاهرات حامیان فلسطین در نشست مشترک بایدن، کلینتون و اوباما + فیلم

تظاهرات حامیان فلسطین در نشست مشترک بایدن، کلینتون و اوباما + فیلم
معترضان حامی فلسطین فریاد اعتراض خود را در یک مراسم جذب کمک‌های مالی انتخاباتی به کارزار جو بایدن که با حضور دو رئیس جمهور دموکرات قبلی آمریکا برگزار شد بلند کرده و صحبت‌های آنها را قطع کردند.
کد خبر : 903473

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حامیان فلسطین در مراسم حزب دموکرات آمریکا برای جذب کمک‌های مالی انتخاباتی که با شرکت «جو بایدن»، «باراک اوباما» و «بیل کلینتون»، رئیس جمهور کنونی آمریکا و دو رئیس جمهور دموکرات قبل از او برگزار شد با سر دادن شعار خواستار برقراری آتش‌بس در نوار غزه شده و حمایت واشنگتن از نسل کشی رژیم صهیونیستی در این باریکه را محکوم کردند.

در یک ویدیوی منتشر شده از این مراسم در زمان مصاحبه مشترک بایدن، اوباما و کلینتون با «استفان کلبرت»، مجری مشهور آمریکایی به یکباره سر دادن شعار از سوی معترضان آغاز شده و آنها شعار‌هایی علیه بایدن شامل «دستانت به خون آلوده است» و «شرم بر تو جو بایدن» سر می‌دهند.

به نوشته «راشاتودی» به رغم اقدام نیرو‌های حراست این محل برای خارج ساختن معترضان، دست کم پنج بار دیگر شعار‌های تظاهرکنندگان در ضمن برگزاری مراسم سر داده شد.

ویدیوی دیگری نیز از تظاهرات صد‌ها تن دیگر از معترضان حامی فلسطین در خارج از مکان برگزاری مراسم در شهر نیویورک منتشر شده که در آن تظاهرکنندگان به تداوم حمایت‌های بایدن از رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و شعار‌هایی همچون «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دهند.

این تظاهرکنندگان در ضمن تکان دادن پرچم‌های فلسطین از جو بایدن به عنوان یک «جنایتکار جنگی» یاد کرده و او را حامی نسل‌کشی در غزه می‌خوانند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند در این مراسم با کسب ۲۵ میلیون دلار کمک مالی توسط کارزار انتخاباتی جو بایدن، رکورد جدیدی ثبت شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته