ثبت بیش از ۳۳ هزار شکایت در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رحیمنیا گفت: از ۲۸ اسفند تا امروز، ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه سامانه ۱۹۰ ثبت شده است که ۶ هزار و ۷۱۸ مورد شکایت مربوط به درمان، ۵۲۷ مورد مربوط به شکایت از کادر درمان و هزار و ۶۶۲ مورد مربوط به استعلام دارویی بوده است.
وی افزود: از ۶ هزار و ۷۱۸ تماس مربوط به درمان، ۴۴۶ مورد منجر به شکایت و پیگیری شده است که از این تعداد ۶۴ مورد مربوط به نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی و بیمارستانها بوده است.
رحیمنیا با اشاره به اینکه برخی از این موارد اورژانسی نبوده است، گفت: با دستور وزیر بهداشت موارد مربوط به درمان در کمترین زمان مورد بررسی قرار میگیرد.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در ارتباط هستیم و موارد مربوط به نبود پزشک در فاصله زمانی ۱۰ تا ۳۰ دقیقه بررسی و مشکل حل میشود.
رحیمنیا افزود: شکایات مربوط به مسائل بهداشتی مانند رستورانها هم در فاصله زمانی چندساعته بررسی میشود.
به گزارش آنا، سامانه ۱۹۰، سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ستاد فوریتهای سلامت محیط و کار، شبانه روزی پاسخگوی شکایات هموطنان است.
انتهای پیام/