دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1395 - 09:59

ایجاد و تثبیت بیش از 500 هزار فرصت شغلی

دومین دوره آموزشی طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو ) برگزار شد.
کد خبر : 90225

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین دوره آموزشی طرح توسعه کسب و کار پایدار (تکاپو) ، زیر نظر معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هشتم لغایت دوازدهم خرداد ماه به مدت 5 روز در محل ساختمان وزارتخانه برگزار شد.


هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، تبیین و تشریح الزامات اجرایی طرح تکاپو و تربیت نیروهای انسانی متخصص برای اجرای این طرح در استان های هدف طرح تکاپو عنوان شد.


در این دوره آموزشی از 20 استان کشور، متخصصینی که قبلا مصاحبه و پذیرفته شده اند ؛ حضور بهم رسانده و طی این مدت دوره آموزشی، با روش‌های اجرایی این طرح که منجر به توسعه و تثبیت اشتغال در استان‌ها می‌شود، آشنا شدند.


گفتنی است، شناسایی زمینه‌ها و مزیت‌های کسب و کار هر استان، شناسایی و اولویت‌بندی رسته کسب و کارها و انجام کارها و انجام مطالعات دینامیک اشتغال استان و سپس نحوه اجرای طرح تکاپو در هر استان و دیگر سرفصل‌های تخصصی از جمله آموزش‌های تخصصی ارائه شده در این دوره آموزشی است.


با اجرای طرح تکاپو در استان های کشور، انتظار می‌رود زمینه ایجاد و تثبیت بیش از 500 هزار فرصت شغلی در چشم‌انداز آتی این طرح محقق گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته