دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1402 - 13:31

سفارت ایران: جامعه بین‌المللی مقابل توهین به مقدسات مسلمانان بی‌تفاوت نباشد

سفارت ایران: جامعه بین‌المللی مقابل توهین به مقدسات مسلمانان بی‌تفاوت نباشد
سفارت ایران در پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات تحریک آمیزی همچون قرآن سوزی، توهین به پیامبر اسلام و توهین آشکار به مقدسات، اعتقادات و ارزش‌های مذهبی به بهانه «آزادی بیان» به موضوعی عادی تبدیل شده است. 
کد خبر : 901819

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛  سفارت ایران در پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات تحریک آمیزی همچون قرآن سوزی، توهین به پیامبر اسلام و توهین آشکار به مقدسات، اعتقادات و ارزش‌های مذهبی به بهانه «آزادی بیان»، به موضوعی عادی تبدیل شده است.  

در ادامه این بیانیه آمده است:

این پدیده موجب تشدید تنش، اسلام‌هراسی و خشونت علیه مسلمانان و تهدیدی علیه صلح و امنیت بین‎المللی و روابط مسالمت‎آمیز بین ملت‌ها و پیروان ادیان الهی و همزیستی مسالمت آمیز به شمار می‎رود.

حمایت آمریکا و برخی کشور‌های غربی از تروریسم و اقدامات برخی گروه‎های تروریستی به نام اسلام، باعث خدشه‎دار شدن چهره اسلام و موجب افزایش اسلام هراسی در جهان شده.

برجسته‌سازی و بزرگ‎نمایی مغرضانه اقدامات خشونت‎آمیز و تروریستی گروه‎های افراطی توسط پروپاگاندای غرب، به اسلام‎هراسی دامن زده، این در حالی است که در برابر نسل‌کُشی در غزه سکوت اختیار کرده‌اند.

سفارت ایران از جامعه بین‌المللی خواست نسبت به توهین‎ و بی‎احترامی به مقدسات دینی مسلمانان، تعرض به کتب مقدس ادیان الهی و اماکن مذهبی مسلمانان از جمله مسجد الاقصی بی‎تفاوت نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته