دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1402 - 12:10

انتخابات سوارکاری| انتخابات به دور دوم رفت/ کاظمیان رییس شد

انتخابات سوارکاری| انتخابات به دور دوم رفت  کاظمیان رییس شد
محمد کاظمیان با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری  به مدت چهار سال انتخاب شد.
کد خبر : 901799

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری برای مشخص شدن رئیس و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این مجمع به ریاست محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مناف هاشمی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک نیز در مجمع حضور داشتند. 

عباسعلی اکبری به عنوان سرپرست فدراسیون نیز در این مجمع حضور داشت. 

برای انتخابات سوارکاری 7 کاندیدا به نامهای محمد اسد مسجدی، ‌فیض الله پیری شرفوندی، محمود حیدری، عباس رحمانی، رضا زندی خواری، محمد کاظمیان، سیدرضا میرابوطالبی تایید شده بودند که از این میان رضا زندی به دلیل حکمی که وزیر به وی در هفته جاری  داد،  حق حضور در انتخابات را نداشت. حیدری و میرابوطالبی نیز در مجمع حضور نیافتند و محمداسد مسجدی،‌ فیض‌الله پیری‌شرفوندی، عباس رحمانی و محمد کاظمیان به عنوان نامزد در این مجمع حضور پیدا کردند تا انتخابات با حضور ۴ کاندیدای باقی مانده برگزار شود. 

در مجمع انتخاباتی سوارکاری ۴۶ نفر حضور داشتند که در پایان پروسه رای گیری از مجموع ۴۶ آرای اعضای مجمع،  محمدکاظمیان ۲۲ رای، محمد اسد مسجدی ۱۷ رای، فیض‌الله پیری‌شرفوندی ۴ رای بدست آوردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد. 

در دور دوم محمد کاظمیان با ۳۲ رای از ۴۴ آرای مجمع به‌مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. محمد اسد مسجدی نیز ۱۱ رای بدست آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته