دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1402 - 22:36
در مورد داوری من نباید حرف بزنم

اوسمار: متاسفانه نشد که ببریم/ من هم مثل هواداران از تساوی ناراحتم

اوسمار: متاسفانه نشد که ببریم  من هم مثل هواداران از تساوی ناراحتم
سرمربی برزیلی پرسپولیس گفت:امروز ناراحتم که نتوانستیم دربی را ببریم.
کد خبر : 901682

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا پس از دربی ۱۰۳ استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: به نمایش زیبایی که هواداران ما ایجاد کردند  تبریک می گویم به خصوص هواداران خودمان.ما سعی کردیم برنده شویم اما متاسفانه نشد. سعی کردیم که با پاسکاری نتیجه بگیریم آن هم مقابل تیمی که با همین روش همیشه بازی کرده و به نتایجی که می خواسته رسیده است. امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت های بیشتری که باید به وجود می آوردیم را خلق کنیم اما خیلی از بازی ها مانده و برای هدفمان می جنگیم تا به خواسته خود برسیم. در اوایل نیمه اول روی ما فشار بود و رو به توپ های بلند آوردیم درحالی که روش بازی ما این نیست. بعد از آن بازی را کنترل کردیم اما در 18 قدم حریف توپ ها آن طور که می خواستیم به نتیجه نرسید. بازیکنان در توپ های هوایی هماهنگ شدند و کار خودشان را خوب انجام دادند. 

وی در خصوص اینکه چگونه توانست بازی را کنترل کند  چون استقلالی ها از سمت اسماعیلی فر حمله می کردند، گفت: از این دید خوبتان ممنون هستم.از جایی که ماشاریپوف بود اورلب می کردند که موقعیت خلق کنند. با مسعود ریگی و مهدی ترابی حرف زدیم که موقع ضد حمله ها به دانیال اسماعیلی فر کمک کنند. 

اوسمار در مورد صحنه خطا روی عیسی آل کثیر که به نظر پنالتی بود، گفت: من نباید در مورد داوری حرف بزنم و هستند کسانی که در این باره حرف بزنند. مقصر بودیم یا نبودیم یا پنالتی بود یا نه، ما نمی توانیم در این باره حرف بزنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص کمبود مهاجم در تیم و آیا اسمی به باشگاه برای جذب مهاجم داده است یا خیر عنوان کرد: قبل از بازی هم گفتم تمام تمرکز ما برای دربی بود ولی از فردا در مورد بازیکنان آزادی که در بازار هستند کارمان را شروع می کنیم که آیا در مختصات ما هستند یا نه. نمی خواهیم یک بازیکنی را بیاوریم که بگوییم فقط یکی را آوردیم. کسی را می خواهیم که به ما کمک کند. 

اوسمار در خصوص اینکه هواداران دو تیم مساوی را دوست ندارند و فکر می کند استقلال از شکست فرار کرد و آیا خودش به مساوی راضی بود، اظهار کرد: ما مثل هواداران از نتیجه مساوی راضی نیستیم چون بهترین فرصت بود که به رقیبمان تزدیک شویم. ما در 20 دقیقه آخر همه تلاش خود را کردیم، ضربه سعید صادقی بود و یا چند کرنر داشتیم و خطای پشت 18 قدم که توپ بیرون رفت پس ما حمله می کردیم که به نتیجه برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته