دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1402 - 13:18
با رتبه «ب»؛

فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب امتیاز مجلات علمی وزارت علوم را کسب کرد

فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب امتیاز مجلات علمی وزارت علوم را کسب کرد
فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر امتیاز مجلات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با رتبه «ب» کسب کرد.
کد خبر : 901649

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر که به همت گروه مهندسی برق این واحد دانشگاهی تأسیس و پیش‌تر با تلاش سردبیر، مدیر مسئول و اعضا هیئت تحریریه مجله توانسته بود برای دومین سال پیاپی به درجه A + نشریات معتبر دانشگاه آزاد اسلامی دست یابد، موفق شد علاوه بر اخذ مجوز ISC و رتبه Q۲,JCR.ISC، امتیاز مجلات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رتبه ب را نیز دریافت کند.

عبدالرحیم پذیرا معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در گفت‌‍وگو با خبرنگار آنا درباره این موفقیت اظهار کرد:‌ این موفقیت‌ها نشان‌دهنده استاندارد‌های بالا و کیفیت عالی مقالات، مطالعات و پژوهش‌های منتشر شده در این نشریه و تعهد معاونت پژوهشی به ارائه محتوای معتبر و مفید برای جامعه علمی و پژوهشگران کشور است.

فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب به درجه A + نشریات معتبر دانشگاه آزاد دست یافت

وی افزود:‌ فصلنامه تخصصی مهندسی مخابرات جنوب با دسترسی باز، با آدرس وبسایت https://sanad.iau.ir/journal/jce/ آماده دریافت مقالات پژوهشی و مروری استادان، دانشجویان و محققان در حوزه‌های مختلف برق و کامپیوتر است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه نخستین نسخه این مجله سال ۱۳۸۹ انتشار یافته است، گفت: از زمان انتشار نخستین نشریه تاکنون با همه مسائل مربوط به چاپ نشریات، این نشریه توانسته علاوه بر درج مقالات و مطالب علمی بسیار، بالاترین رتبه‌های اعطایی برای نشریات کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته