دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1402 - 10:34
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اصفهان:

استقرار دانشجویان در مراکز رشد زمینه‌ساز پیشرفت کشور است

استقرار دانشجویان در مراکز رشد زمینه‌ساز پیشرفت کشور است
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: دانشجویان، استادان، واحد‌های فناور و صنعت در مجموعه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور خواهد بود.
کد خبر : 901577

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد باقری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جریان بازدید از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و آزمایشگاه نسل چهار دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اظهار کرد: این دانشگاه با بیش از ۳۵ سال سابقه درخشان در عرصه علم و فناوری و به‌عنوان قطب رشته‌های فنی و مهندسی توانسته به خوبی از ظرفیت دانشجویان مستعد و با اتکا به ظرفیت فعال همکاران در دانشگاه، گام‌های مهمی در توسعه و رشد فناوری‌های پیشرفته و جدید بردارد.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در بررسی و رفع مشکلات استان و کشور افزود: قرار گرفتن دانشجویان، استادان، واحد‌های فناور و صنعت در مجموعه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور خواهد بود.

قرارگیری دانشجویان در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زمینه‌ساز پیشرفت کشور است

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان پس از بازدید از خط تولید شرکت‌های مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر هم بیان کرد: تولید محصولات با تکنولوژی جدید و پیشرفته به دست فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر، زمینه‌ساز پرورش نیروی متخصص و متعهد خواهد بود که علاوه بر منافع مالی از طریق کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای موجب انگیزه و پویایی در محیط دانشگاه شده است.

باقری، راهکار‌های عملیاتی درراستای رشد تولید و فروش گسترده محصولات ارائه کرد که مورد استقبال مدیران شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته