دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

طرح همیار پلیس یک طرح هویت‌بخش به دانش‌آموزان است

طرح همیار پلیس یک طرح هویت‌بخش به دانش‌آموزان است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح همیار پلیس با هدف اثرگذاری، طرحی حائز اهمیت است، گفت: طرح همیار پلیس از جمله طرح‌های هویت‌بخش به دانش‌آموزان است، زیرا دانش‌آموز را به یک کنشگر فعال تبدیل می‌کند.
کد خبر : 901494

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس ۱۴۰۳، در محل ستاد پلیس راهور فراجا و با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سیروس حسین‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا و تعدادی از دانش‌آموزان همیار پلیس برگزار شد.

حجت‌الاسلام پورثانی در این نشست با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان دکترین وزارت آموزش و پرورش تنوع موقعیت‌های یادگیری را به عنوان ویژگی خود قرار داده است، اظهار کرد: تنوع موقعیت یادگیری یعنی دانش‌آموز فقط در کلاس درس و با کتاب درسی رشد نمی‌کند، بلکه در محیط‌های دیگر نظیر اجتماعات گوناگون، مساجد و منزل نیز باید تربیت شود و رشد پیدا کند.

وی افزود: همچنین در سند تحول بنیادین مدرسه کانون تربیتی محله است و دانش‌آموز باید در آن فعال باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح همیار پلیس از جمله طرح‌های هویت‌بخش به دانش‌آموزان است، زیرا دانش‌آموز را به یک کنشگر فعال تبدیل می‌کند و این همان چیزی که سند تحول از برنامه‌ریزان حوزه آموزش و پرورش می‌خواهد.

پورثانی در پایان تاکید کرد: به طرح همیار پلیس به عنوان یکی از مظاهر هویت‌بخشی فعالیت اجتماعی دانش‌آموزان نگاه می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و درست آن به‌کار خواهیم برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته