دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1402 - 11:43

نگاه حل‌مسئله‌ دانشگاه آزاد خمینی‌شهر با ظرفیت‌‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

نگاه حل‌مسئله‌ دانشگاه آزاد خمینی‌شهر با ظرفیت‌‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با استفاده از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌عنوان دانشگاه حل مسئله نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر : 901388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد باقری، معاون هماهنگی و برنامه‌ریز دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم جشن پایان سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با اشاره به توانمندی بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در حوزه‌های مختلف علمی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با به‌کارگیری ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و در راستای ارتباط بسیار مثبتی که با صنعت برقرار کرده به‌عنوان دانشگاه حل مسئله نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود:‌ استادان و کارکنان بازنشسته در رشد، توسعه و اعتلای نام دانشگاه آزاد اسلامی نقش اساسی داشته‌اند و قطعاً تلاش آنها در گذر از مسیر پرفرازونشیب دانشگاه کارساز بوده است.

نقش کارکنان و استادان در پیشبرد سیاست‌های کلان دانشگاه 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر نیز با تشکر از تلاش مثال‌زدنی همکاران و استادان و در یک سال گذشته و نقش آنان در پیشبرد سیاست‌ها و اهداف کلان دانشگاه گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های این واحد دانشگاهی در یک سال گذشته استفاده از خرد جمعی و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ کارکنان و استادان دانشگاه در تصمیم‌گیری‌های مهم و در راستای رشد و ارتقای دانشگاه در همه عرصه‌ها بوده است.

علی حیدری با اشاره به اقدامات انجام‌شده در یک سال گذشته در راستای برنامه راهبردی عملیاتی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: با تلاش مدیران، استادان و کارکنان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در طول یک سال گذشته به یکی از دانشگاه‌های تأثیرگذار در بسط و گسترش علم و تربیت نیروی جوان و پرورش‌گر قوه عاقله کشور تبدیل شده است.

به گزارش آنا،‌ در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از ۱۰ نفر از کارکنان و هشت نفر از استادان بازنشسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته