دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1402 - 11:19
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

تاج: در دو جام طلا دست ما که بود که افتاد/ منظمی برای نایب رئیسی رای نیاورد

تاج: در دو جام طلا دست ما که بود که افتاد  منظمی برای نایب رئیسی رای نیاورد
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین برگزار شد که در مهمترین اتفاق نایب رئیس مورد نظر تاج برای پس کمیته بانوان رای نیاورد.
کد خبر : 901379

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر مجمع به همراه مهدی تاج ریاست مجمع در این جایگاه حضور داشت.
ممبینی با اشاره به دستاورد‌های فدراسیون فوتبال در یک سال اخیر به موفقیت‌های تیم‌های فوتبال پایه، بانوان، فوتبال ساحلی و فوتبال اشاره کرد و سپس به ورود VAR استفاده کرد.
دبیرکل فدراسیون افزود: با تمام سختی‌ها با حضور پررنگ بانوان در مسابقات توانستیم با هدایت آقای تاج به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم. فدراسیون فوتبال تعطیلی ندارد و می‌بینید که در ایام نوروز ۱۴۰۳ بازی‌هایی را مقابل ترکمنستان داریم. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال برای صرفه جویی هزینه‌ها و درک دشواری مسیر‌ها با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار کردیم.  
دستور جلسه امروز مجمع بخش بعدی بود که امروز نیز منتشر شد. ۲۱ روز قبل این دستورجلسه در اختیار اعضای مجمع قرار گرفته بود که نتایج آرای مربوط به این موضوع منتشر شد.
تعداد کل اعضای مجمع = ۸۷ نفر
تعداد کل آرای ماخوذه معتبر = ۷۰ رای
بنابراین با ۵۸ رای مثبت دستور جلسه مجمع عمومی امروز با کسب ۵۸ رای معتبر ماخوذه به تصویب مجمع عمومی رسید.



تاج: در دو جا قهرمانی دست ما بود که افتاد

بعد از صحبت های ممبینی، مهدی تاج صحبت کرد که در مهمترین بخش های صحبت هایش گفت: در جام ملت های آسیا بودیم با مربی ایرانی و در فوتبال ساحلی هم نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی داشتیم. در بخش نوجوانان هم همینطور. ما 4 بار می شود گفت مردم را خوب خنداندیم و همه کشور را شاد کردیم و این فقط از مولفه های فوتبال بر می آید. یکی بازی نوجوانان با برزیل که مردم واقعا آن روز غرور داشتند و یکی هم برد ولز و یکی هم بردن ژاپن و یکی هم فوتبال ساحلی. در دو جا می توانستیم قهرمانی داشته باشیم. هم در جام ملت ها و هم در فوتبال ساحلی. خدا رحمت کند مرحوم تختی را که می گفت طلا در دستم بود که افتاد. قهرمانی دست ما بود که افتاد.در ساحلی پنجم جهان هستیم. در فوتسال ششم دنیا هستیم. در زنان قهرمان آسیا شده‌ایم و نتایج خوبی هم در استرالیا با تیم ملی زنان گرفتیم

تاج بیان کرد: ما دو روز دیگر یک هتل پنج ستاره در کمپ تیم‌ملی افتتاح می‌کنیم و قرار است تیم‌ملی در این هتل برای بازی ترکمنستان حضور داشته باشد. آن هتل تمام امکانات مناسب را دارد و تجهیز شده است. آن هتل به نام هتل فوتبال نامگذاری می‌شود. با این اوصاف ما در کنار هتل مجد آکادمی فوتبال، از هتل بی‌نیاز می‌شویم. در کل یک راه درآمدزایی داریم.

رئیس فدراسیون تاکید کرد: مجمع فدراسیون چون در ماه رمضان افتاد،مجمع ای اف سی هم در خرداد حضوری برگزار می‌شود و خودم به دلیل عضویت در کمیته مسابقات، در سال اخیر در مجمع حضوری شرکت کرده‌ام.





تاج: الان کار صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها دست خود فدراسیون فوتبال است

مهدی تاج در مورد بحث مجوز حرفه ای باشگاه ها گفت: صدور مجور حرفه ای مدت زیادی در اختیار ما نبود و حلقه اتصال ما با ای اف سی قطع بود اما خوشبختانه این ارتباط الان برقرار شده و مجوز حرفه ای دست خود فدراسیون قرار گرفته است اما ما نمایندگانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردیم هم اعضای کمیته بدوی و هم کمیته استیناف را داریم که این کار را انجام دهند. این توفیق خوبی است. ارتباط خوبی با کشورهای  منطقه داریم. تنها کشوری که مشکل رفت و آمد داشتیم عربستان بود که خوشخبتانه حل شد
.


به گزارش آنا، ناظران مجمع عمومی عادی فدراسیون فوتبال مشخص شدند. از افراد مجمع  ولی الله خسروی، حسین خبیری و محمد اسفندیارپور به عنوان ناظر مجمع انتخاب شدند. همچنین فروزان سلیمانی، علی نادری و محمدرضا غفاری به عنوان ناظران رای گیری انتخاب شدند.

    صورتجلسه مجمع عمومی قبلی که مورخه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با کسب ۶۱ رای معتبر ماخوذه به تصویب مجمع عمومی رسید.


 

در ادامه این مجمع کلیپی از تیم ملی در جام ملت های آسیا پخش شد که نکات جالبی داشت. در این ویدئو  از تماس محبی با مادرش تا انتظار 4 ساله سردار آزمون رونمایی شد.



به گزارش آنا، در ادامه گزارش حسابرس مستقل در مجمع قرائت شد. سپس رحمان نیا رئیس کمیته حسابرس فدراسیون صحبت‌های خود را در این خصوص انجام داد. گزارش حسابرس مستقل با کسب ۵۶ رای معتبر به تصویب رسید
.
مریم منظمی برای کسب نایب رئیس سوم (بانوان) با کسب ۳۴ رای ماخوذه به حد نصاب لازم نرسید.
آیین نامه مالی معاملاتی با کسب ۶۰ رای معتبر مأخوذه به تصویب مجمع عمومی عادی رسید.
همچنین ضرورت احداث ساختمان جدید فدراسیون فوتبال با ۵۹ رای معتبر ماخوذه به تایید مجمع رسید.
مهدی تاج در پایان از عملکرد منظمی تقدیر و تشکر کرد و عنوان دانست حق مجمع را باید قانونی دانست


تاج در پایان گفت:  در سرفصل آینده، رونق فوتبال بهتر خواهد شد. رویداد‌های مهمی در پیش داریم که آغاز آن دوم فروردین برای تیم ملی بزرگسالان است. سپس دوباره به سمت مقدماتی جام جهانی می‌رویم و پس از آن لیگ از سر گرفته می‌شود. مهم‌تر از اینها باید از فیرپلی مالی عزیزان تشکر کنم، هر چند به خیلی از موارد پرداخت نشد. دولت نیز قانون فیرپلی مالی را ابلاغ کرده و وزارت ورزش و جوانان مکلف به اجرای آن است. از وزیر ورزش و معاونان وزارتخانه برای توسعه فوتبال تشکر می‌کنم. امیدوارم در بحث مجوز حرفه‌ای بهترین سهمیه‌ها را کسب و سال آینده نیز در همه ورزشگاه‌های لیگ برتر، مسابقات را با وار برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته